IT-supporter til Egmont IT


Danmarks største medievirksomhed Egmont søger en dygtig kollega til vores IT Servicedesk-afdeling. Med fokus på at styrke vores stærke medie-positioner og nye digitale forretningsområder leder vi efter en kollega, som brænder for IT-service.

I Egmont koncernen er vi 6.400 brugere, og vi ønsker at udvide staben med erfarne og dygtige IT-supportere, der dels vil bruge deres viden og kompetencer og dels ønsker at udvikle sig i en stor organisation. Du kommer til at indgå i et team af 9 dygtige medarbejdere i vores Servicedesk. IT Servicedesk er ansvarlig for service og support af pc’er og Mac’er og løser mange forskelligartede opgaver inden for brugeradministration, klient-installation, Microsoft Office, Adobe-produkter, printere, indkøb, mobiltelefoner m.m. Som medarbejder i IT Servicedesk vil du få en betydningsfuld rolle med et stort ansvar for at levere support og yde service af højeste kvalitet, både remote, on-site og telefonisk.

Om dig

Du er ambitiøs og serviceminded af natur. Vi forventer, at du har stærk teknisk interesse og brænder for at hjælpe brugerne med IT-udfordringer. Du har lyst til at udvikle dig i jobbet – så vi får glæde af din viden og den ekspertise i lang tid.

Herudover forventer vi, at du:

  • er løsningsorienteret, proaktiv og systematisk i din tilgang til opgaver
  • er ansvarsbevidst, loyal og trives bedst i et team
  • er direkte og åben i din kommunikation og i din væremåde
  • trives med deadlines og sætter en ære i at løse en opgave korrekt første gang
  • formår at varetage mange forskellige opgaver på én gang uden at miste overblikket

Vi lægger specielt vægt på, at du:

  • har erfaring med fejlsøgning på perifert udstyr og enheder
  • har godt kendskab til Windows og MacOS
  • har godt kendskab til Active Directory, Microsoft 365, og andre backend-systemer
  • kan kommunikere på dansk og engelsk
  • har lyst til at supportere, vejlede og uddanne brugere

Vi håber meget, at du:

  • er IT-supporter, datamatiker, data fagtekniker eller har erfaring fra lignende job
  • har erfaring med brugersupport med Windows-produkter, erfaring med MacOS vil være en fordel
  • har kendskab til Microsoft Office & Adobe Creative Cloud-produkterne
  • har kendskab til ITIL og de dertilhørende processer

Passion, ambition og rummelighed…

Der venter dig en udfordrende stilling i en dynamisk og spændende international medievirksomhed, hvor arbejdsmiljøet er professionelt, men uhøjtideligt. IT Servicedesk i Egmont er fokuseret og trives med hinanden og teknologien. Du får mulighed for at udvikle dig i et arbejdsmiljø, hvor passion driver dagligdagen, ambition driver vores målsætning og rummelighed vores samvær og relationer.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Anders Færge på 23330549 eller anders.faerge@egmont.com.

Arbejdsadresse: 
Vognmagergade 11
Copenhagen K, DK, 1148
Denmark

Ansøgningsfristen er 16/04/2023, og vi afholder samtaler løbende. Du bedes venligst benytte "Ansøg" knappen her på siden for at komme i betragtning til jobbet. Vi modtager ikke ansøgninger på e-mail.

Gem job

Egmont
Publiceret: 21. marts 2023

Arbejdssted

Location København