Customer on­bo­ar­ding spe­ci­a­list


Er du struktureret og har styr på detaljerne? Er du god til at have mange bolde i luften? Får du energi når et projekt afsluttes med en glad og tilfreds kunde? Har du ambitioner om at arbejde med customer onboarding projekter? Så håber vi, du vil læse videre.

Vi søger en Customer onboarding specialist til vores Service & Delivery team. Teamets opgave består i at levere produkter til vores kunder samt oplære og servicere kunderne i brugen af dem.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af onboarding og undervisning af kunder på vores marketing automation platform, men andre opgaver kan helt sikkert komme, hvis du har lysten og evnerne.

Arbejdsplads i København eller Kolding.

Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du har flere års erfaring med projektledelse og kunde-dialog. Ligeså forventer vi også at du er god til at opfange en kundes tekniske niveau og kommunikere så du forbinder teknik med kommerciel værdi for kunden.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til marketing automation systemer samt sms/mail afsendelse.

Vi lægger vægt på, at du er god til mennesker, god til at håndtere forskellige interessenter i et projekt og kan sætte dig ind i kundens behov og udfordringer. Det er også nødvendigt, at du kan skære igennem, når der er brug for det.

Personlige egenskaber

  • Du har evnerne samt en relevant uddannelse eller erfaring fra lignende job
  • Du er struktureret og ansvarlig
  • Du går op i at følge opgaver helt til dørs
  • Du kan arbejde selvstændigt, men let samarbejde med andre og indgå i teams
  • Du er bevidst om dine kompetencer og dine udviklingsområder
  • Du taler og skriver både dansk og engelsk

Du tilbydes

Vi tilbyder et udfordrende og ansvarsfuldt job, hvor du arbejder i en flad organisationsstruktur. Tonen er uformel, og hverdagen er præget af et positivt miljø i en virksomhed med god fremgang.

Herudover får du:

  • Konkurrencedygtig løn
  • Arbejdsplads centralt i København (Kødbyen) eller Kolding (Pyramiden)
  • Frokostordning
  • Fri mobiltelefon, internetforbindelse hjemme samt pension og sundhedsforsikring.
  • Frihed under ansvar (herunder også mulighed for at arbejde hjemme fra i det omfang det ikke forhindrer dig i at løse dagens opgaver)
  • Store muligheder for indflydelse på dine arbejdsopgaver og din hverdag
  • Gode og dygtige kolleger, som arbejder godt sammen i hverdagen

Udover de gode kolleger i Danmark, samarbejder vi også en del med vores kolleger i resten af Europa – primært i Norden.

Om LINK Mobility

LINK Mobility er Europas største leverandør af løsninger til A2P SMS og mobile messaging

Kort fortalt, så hjælper vi virksomheder med at kommunikere smartere, hurtigere, sikrere og mere professionelt med deres kunder og ansatte.

LINK Mobility er børsnoteret i Oslo og har kontorer i 18 europæiske lande samt i USA.

I Danmark er vi knap 25 ansatte fordelt på vores kontorer i København og Kolding.

Send din ansøgning

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Director Product, Delivery and Service Jens Meier-Lindstrøm på tlf. 30 73 76 63.

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler med kvalificerede kandidater.

Gem job

LINK Mobility
Publiceret: 23. marts 2023

Arbejdssted

Location København eller Kolding