Kun­de­o­ri­en­te­ret og struk­tu­re­ret IT-for­ret­nings­ud­vik­ler


Købstædernes Forsikring er et ambitiøst kundeejet forsikringsselskab i vækst. Vi har en tydelig kundeorienteret vækststrategi og nærvær, engagement og handlekraft som vores kerneværdier. En effektiv og struktureret tilgang til produktudvikling er en væsentlig forudsætning for realisering af vores vækstambitioner, og derfor søger vi endnu en kollega til at styrke vores IT-afdeling. 

Hvad forventer vi af dig?

  • Du har erfaring som forretningsudvikler inden for forsikringsbranchen og ved at det er sjovere at arbejde i et levende udviklingsmiljø.
  • Du har solid erfaring med udarbejdelse af kravspecifikationer og processen omkring.
  • Du har erfaring med test, Change og Release management.
  • Du motiveres af den værdi, som dine produktleverancer skaber for dine kolleger og vores kunder.
  • Du ser værdi i at bygge løsninger med kvalitet, som bidrager til virksomheden vækst.
  • Du kan arbejde med flere interessenter og arbejder godt med definerede processer.
  • Du er struktureret, metodisk og tager ansvar.
  • Du er en teamplayer og støtter gerne en kollega, hvis der er brug for din hjælp.
  • Du behersker dansk både mundtligt og skriftligt. 

Hvad bliver dine arbejdsopgaver?

  • Påtage dig rollen som Forretningsudvikler - Solution Manager
  • Behovsafdækning og udarbejdelse af kravsspecifikationer, user stories og testcases
  • Primær kontakt til udviklingsteam - incidents og kravsspecifikationer
  • Opfølgning på incident og performance
  • Change & release Management
  • Koordinering og sikring af testforløb på MIA applikationen og vores online platform
  • Deltagelse i udviklingen af MIA og online platform – sparring med udviklere
  • Udvikle og vedligeholde produkter i vores forsikringskernesystem
  • 2. level support af vores forsikringssystem
  • Dokumentation 

Om Købstædernes Forsikring

Vi er ejet af vores kunder, og vi har en stolt kultur med et ambitiøst udsyn. I dag er vi 340 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Næstved, Odense, Aarhus, Aalborg og København. Du får din daglige gang på vores hovedkontor, der ligger på Christianshavn midt i København. Der er god frokost, og vi arbejder både hjemmefra og på kontoret.

”Jeg hedder Martin Jørgensen, og jeg bliver din kommende leder. Du vil opdage, at jeg som leder er uformel og let at gå til. Jeg har tillid til teamet og den enkeltes faglighed, og jeg tror på en ledelsesstil, hvor vi følger den gode idé og den gode løsning. Sådan kan vi sætte nye standarder i Købstædernes Forsikring og i branchen generelt. Vi glæder os meget til at møde dig og få dig med om bord.”

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte chef for Forretningsudvikling og IT Martin Jørgensen pr. mail mjo@kfforsikring.dk eller telefon 21 62 22 23. 

Gem job

Købstædernes Forsikring
Publiceret: 30. marts 2023

Arbejdssted

Location København