Tekniker


Er du imødekommende, serviceminded og teknisk velfunderet? Kan du holde overblikket og bevare roen og den venlige tone selv i travle perioder?

Så er du måske vores nye tekniker i NOVAX.

Stillingens indhold

Som tekniker hos NOVAX bliver du en del af vores leveringsteam, der supporterer og leverer hardware til mere end 550 lægeklinikker over hele landet.

Jobbet består både af teknisk IT-support via telefon og servicedesk, samt af teknisk klargøring og opsætning af PC'er, servere og andet teknisk udstyr.

Udover arbejdet på hovedkontoret i Lystrup, vil der også være udedage med levering og opsætning af hardware i klinikken. Det kan både være ved nye kunder eller ved udskiftning af hardware hos eksisterende kunder. Dette vil typisk være i spidsbelastninger eller ved hasteopgaver.

Din profil?

Det vigtigste er, at du kan lide at snakke med kunderne og at du er teknisk uddannet.

Om du har en baggrund som IT-supporter, datatekniker med speciale i infrastruktur eller noget helt tredje, er ikke afgørende. Det er den tekniske forståelse, som er vigtig samt evne til at supportere og vejlede kunder på alle tekniske niveauer.

Som person er du selvstændig, ansvarsbevidst og god i telefonen. Du er systematisk og følger op på opgaverne og du kan bevare hovedet koldt.

Til selve stillingen er flydende dansk i skrift og tale en forudsætning, mens et vist niveau af engelsk forståelse er en fordel. Vi har kollegaer i Malaga og derfor er en del af den interne kommunikation på engelsk.

Du skal have kørekort på minimum niveau B.

Hvad skal den rigtige kandidat lykkes med?

Vores tekniske leveringsteams succeskriterier er høj kundetilfredshed. Det er uanset om kunderne har kontaktet os i supporten eller haft besøg af en tekniker i klinikken.

Hvad kan vi tilbyde?

Udvikling, høj faglighed, fællesskab og frihed under ansvar.

Hos NOVAX sætter vi pris på vores medarbejdere. Vi arbejder mod fælles mål og er drevet af udvikling, faglighed og god service.
Vi er en fleksibel arbejdsplads hvor balance mellem job og privatliv vægtes højt.

Stillingen 

Arbejdssted er NOVAX's hovedkontor i Lystrup ved Århus.

Du vil blive en del af et leverings- og supportteam på 5 medarbejdere. Derudover arbejder I tæt sammen med både salg, produkt-konsulenter samt vores interne tekniske afdeling.

Alle medarbejdere har en dedikeret arbejdsplads på kontoret, men vi har stor fleksibilitet i forhold til hjemmearbejdsdage. Dog forventer vi, at man som minimum møder ind på kontoret et par gange om ugen, hvis man ikke er ude hos kunderne.

Hvem er vi 

NOVAX A/S er en dansk familieejet IT-virksomhed med ca. 80 ansatte. Vi har leveret elektroniske journalsystemer til den danske sundhedssektor i mere end 30 år og har, dengang som nu, fokus på faglighed, et højt serviceniveau og en konstant lyst til at optimere NOVAX-systemerne for vores kunder. 

Vores kultur er præget af et stærkt kollegialt sammenhold og en uformel tone. 

Læs mere om os på www.novax.dk.

Ansøgningsfrist: 19. april, men vi gennemgår løbende ansøgningerne og lukker stillingen, når vi har den rigtige kandidat. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Technical Director Øystein Trønnes via e-mail ot@novax.dk eller på direkte nummer 87 424 453.

Gem job

NOVAX A/S
Publiceret: 31 March 2023

Arbejdssted

Location Lystrup