
AML Business Consultant
Hjælp vores kunder til en optimal opsætning og dermed brugeroplevelse, når de anvender SDC’s AML-løsning.
Da vi oplever stor interesse for vores AML Services søger vi en ny kollega til teamet, som har lyst til at være med til at videreudvikle vores AML Services.
Stillingen er skræddersyet til dig, som er selvstændig og dedikeret med en (virtuel) teamspirit. Du får nemlig mulighed for at arbejde med base på dit eget hjemmekontor – med verdens bedste team i ryggen. Dine nærmeste kolleger er en samling af dedikerede medarbejdere i SDC, samt teamet AML Services hvor vi arbejder med at effektivisere pengeinstitutternes brug af vores AML løsning.
En god dag på jobbet for vores nye medarbejder
AML services er bygget op over de sidste par år og vi søger dig, som ønsker at være med på denne spændende rejse og videreudvikle ydelsen, og som vil være med til at sikre at vores pengeinstitutter lever op til de høje krav i forhold til anti-hvidvask.
Det er en stor fordel om du har erfaring med SDC-systemer (herunder Kerne Systemet) og kender SAS AML.
Som AML Business Consultant får du et udfordrende og spændende job, med at gennemføre analyse, opsætning, mapning og vedligeholdelse, samt kortlægning og optimering af processer og arbejdsgange hos vores pengeinstitutter.
Du vil komme til at arbejde tæt sammen med et dynamisk og erfarent AML-team, det øvrige Banking Service Team på SDC, Pengeinstitutterne samt flere områder i organisationen, så du får en stor berøringsflade og bliver en nøglemedarbejder i vores AML Services.
Dine opgaver bliver blandt andet:
- Teknisk support, opbygning og faglig sparring med kunder
- Opbygning af nødvendige analyseværktøjer i samarbejde med øvrigt team
- Drive og facilitere kortlægningsforløb i pengeinstitutterne
- Udvikle arbejdsgange
- Udarbejde procedurer og understøtte implementering
- Varetage den løbende overvågning af PI-set up
- Proaktivt deltage i kontinuerlige forbedringsaktiviteter
- Løbende dialog med Banking Services Teamet, AML-teamet og kunder
Det er væsentligt for stillingen, at du evner at skabe en tæt og konstruktiv dialog med kunderne, der skal have tillid til dine faglige evner, kompetencer og integritet. Nogle fysiske møder vil forekomme, men generelt er det ikke ”et liv på landevejen”. Ideelt set håber vi, at du allerede har erfaring med SDC’s systemverden, herunder opsætning.
Du bliver en del af Banking Services
Vi er 25 kollegaer i afdelingen som dit team hører ind under. I teamet hvor du indgår, hjælper vi vores kunder med at løse forskellige opgaver, som procesoptimering, procesbeskrivelser, rapportering og systemhåndtering. Vores opgave er at understøtte en effektiv drift med optimal brug af de digitale værktøjer. Vi arbejder ud fra hele landet, så geografisk skal du ikke nødvendigvis sidde på vores hovedkontor i Ballerup.
I din hverdag kommer du til at sparre med og rådgive både kunder og kollegaer. Det kræver derfor, at du har en god gennemslagskraft og fremstår troværdig, samtidig med, at du kan formidle problemstillinger. Du er selvstændig og pragmatisk i din tilgang til opgaverne, så du ikke blot udfører dine opgaver, men også rådgiver og tilfører værdi til organisationerne ved at se nye muligheder.
Du trives med «højt til loftet» og tager ansvar. Du skal brænde for Kundetilfredshed – vores motto er ’Vi leverer mere og bedre end forventet’. Selv om vi lokationsmæssigt er meget spredt i både Danmark, Norge og Sverige, så koordinerer vi dagligt via fælles opgavestyringsmodel.
Det var lidt om dine personlige kvalifikationer. De faglige og mere praktiske krav er:
- Har kendskab og viden om SDC’s Kernesystem og SAS- AML-løsning.
- Arbejder selvstændigt, ansvarsbevidst og effektivt med høj kvalitet, men sætter også pris på holdspillet
- Er analytisk stærk og kan se sammenhænge, når det hele bliver lidt komplekst
- Er struktureret anlagt, tænker langsigtet og i detaljer
- Nyder kunderelationen og formår at bevare den
- Bevarer roen i stressede situationer og bidrager ind med godt humør i teamet
- Dataorienteret tilgang til opgaveløsningen
Ansøgning og kontakt
Er du blevet nysgerrig på at høre mere om stillingen og SDC, så find frem mobilen og ring til Frank B. Andersen på 2239 6106. Vi glæder os til at høre fra dig.
Du er selvfølgelig også velkommen til at sende dit CV eller skrive en ansøgning hvor du fortæller lidt om din baggrund og hvorfor du mener du er den rette til jobbet.
Vi håber at høre fra dig hurtigst muligt og vi indkalder løbende til samtaler.
