For­ret­nings­kon­su­lent til konsulent- & softwa­re­virk­som­hed i in­ter­na­tio­nal vækst


Kun hvis du er klar!

JMA er et markedsledende softwarehus med +60 kompetente, dejlige, sjove og skønne medarbejdere på vores hovedkontor i Randers samt vores afdelinger i Sverige, Norge, Tyskland og er netop ved at udvide til England. Vi oplever stor vækst både nationalt og internationalt, og vi søger derfor nye kollegaer til vores spændende vækstrejse. 

JMA tilbyder markedets mest udbredte og anerkendte brancheløsning til maskinhandlere i eget hostingmiljø baseret på Microsoft Dynamics Business Central, Intune samt flere 3. parts softwareprodukter som Reeft, Continia mv. Vi er med til at gøre en forskel for vores kunder og skaber værdi for dem

Vi søger nye medarbejdere til vores forretnings- & konsulentteam i Danmark, hvor du vil få ansvar for at sætte vores kunder i gang med deres nye it-projekt.

Det kan du forvente

Du bliver en del af vores forretningsrådgiver / konsulent-team, som består af 16 kollegaer i både Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Dine opgaver bliver derfor blandt andet mangeartet og spændende og består af:

  • Herunder rådgivning, sparring og undervisning af kunderne i, hvordan vores løsning kan bidrage til at understøtte disse processer på den bedste måde
  • at opstarte nye projekter og kunder, hvor du vil få et godt indblik i kundens forretningsprocesser og evner at rådgive dem for optimering af deres forretning
  • fagligt ansvar i projekterne samt ansvar for at drive en eller flere af vores eksisterende kunder selv
  • at rådgive, implementere og vedligeholde kundernes IT-løsning – som deres vigtigste sparringspartner
  • sparring med dine internationale kollegaer vedrørende nye programpakker og digitale løsninger
  • bidrage til dokumentation af nye programpakker
  • undervise i nye programpakker

Hvem er du?

  • Du er ambitiøs, passioneret og bidrager gerne til vores vækstrejse
  • Du er struktureret, resultatorienteret, udadvendt og serviceminded 
  • Du en stærk formidler, der er god til at kommunikere klart og ærligt både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
  • Du formår at skabe et tillidsbaseret Trusted Advisor partnerskab med vores kunder
  • Du drives af ansvarlighed, entusiasme samt det at følge opgaver til dørs og tager ejerskab over de projekter, du ansvarlig for
  • Du har mod på at gøre en forskel
  • Du er en holdspiller og formår at holde fokus på det gode samarbejde
  • Du er ambitiøs og entusiastisk i at sikre godt samspil med kunder såvel som kollegaer 

Hvad kan du bidrage med?

  • Det er en fordel, hvis du har kendskab Microsoft Dynamics 365 NAV/BC og maskinhandler branchen - men det er ikke et krav
  • Du har en god forretningsforståelse, tør udfordre og sikre vores kunder en værdiskabende rådgivning om optimering af deres forretning
  • Du agerer med vores kunders tillid som en betroet digital rådgiver, der altid stræber efter at yde den bedst mulige service for dem
  • Du forstår vigtigheden af at turde sige nej til en kunde, for at sige ja til den rette løsning for den enkelte
  • Du sikrer, at det, der er aftalt, leveres til aftalte kvalitet, tid og økonomi ved korrekt tids- og opgavestyring

Vi tilbyder, hvis du har det rette mod

  • Jobbet er med stor grad af frihed under ansvar med en uformel omgangstone og fokus på vækst, medarbejdernes trivsel og kundernes succes.
  • Personlig og faglig udvikling samt professionel sparring i et team af sælgere og konsulenter med højt fagligt niveau, hvor du kan bidrage med dine erfaringer og talenter.
  • En arbejdsplads med en god kultur og sunde værdier, hvor vi prioriterer god balance imellem arbejde og fritid – og ikke bare en snak eller flotte slides omkring det: ”Vi gør det, vi siger”
  • Vi respekterer og anerkender hinanden for en åben, ærlig og transparent dialog. Og så vægter vi højt at spise frokost og fredagsmorgenmad sammen, hvor snakken går lystigt om stort og småt.
  • Lønpakke efter kvalifikationer inklusiv en anerkendt pensionsordning, der ikke går på kompromis med dine planer om at have et aktivt liv, når du går af arbejdsmarkedet.

Vores domicil ligger godt placeret og tæt ved motorvejen lige syd for Randers – så der er kort afstand, uanset om du kommer fra Århus, Aalborg eller Randers området. Gode parkeringsforhold.

Kontakt os

Sidder du og er bare lidt nysgerrig nu og ønsker at høre mere, er du velkommen til at kontakte os allerede i dag for yderligere afdækning om, der kunne være et match mellem dine og vores ønsker.

HR-afdelingen Helle Jørgensen på telefon +45 8711 0000 / +45 5156 5124

Ansøgning og CV med billede sendes til JMA HR-afdelingen, e-mail hej@jma.dk

Gem job

JMA A/S
Publiceret: 23. november 2023

Arbejdssted

Randers