It-supporter
Er du serviceminded og løsningsorienteret? Trives du med forskelligartede opgaver? Har du lyst til at være en del af en vækstvirksomhed med sund økonomi? Så er det måske dig, vi leder efter.
For vores kunde, IT Forum Gruppen, søger vi en erfaren it-supporter til deres Service Desk i Ballerup.
IT Forum Gruppen leverer en bred vifte af it-løsninger til erhvervslivet og fungerer i vid udstrækning som en outsourcet it-afdeling for mange af deres kunder. IT Forum Gruppens Service Desk i Ballerup er med til at sikre et optimalt IT-miljø for ca. 900 kunder. Deres mål er, at brugerne oplever en nærhed og effektiv håndtering af deres individuelle it-udfordringer og ønsker.
Hvad kan du forvente i stillingen?
IT Forum Gruppen indretter deres Service Desk i selvstændige kundeteams med en teamleder og et team, der er fortrolig med kundernes systemer og lokale it-politikker. Udover håndtering af incidents og requests bidrager de respektive kundeteams løbende til knowledge management samt serviceoptimering via fx selvbetjeningsmuligheder og automatisering af arbejdsprocesser.
Du vil blive en del af et kundeteam og vil selvstændigt eller i tæt samarbejde med dit team have ansvaret for at håndtere indkommende incidents og requests via Service Desk telefon og ITSM-system.
De indkommende opgavetyper varierer meget, men overskriften på de hyppigst forekommende opgaver er:
- Microsoft Cloud Services
- Remote Desktop Services
- Brugeradministration
- Netværk
IT Forum Gruppen tilbyder et spændende og afvekslende job i en vækstvirksomhed med sund økonomi. De er et team af dedikerede mennesker, der med et uformelt arbejdsklima og kort vej til beslutninger har en holdning til, at det skal være sjovt at gå på arbejde.
Herudover tilbydes du desuden fleksible arbejdsvilkår, frokostordning, fælles morgenmad om fredagen, sygeforsikring, pensionsordning, videreuddannelse og certificering.
Hvem er du?
Det er en forudsætning, at du trives med og selvstændigt formår at håndtere flere forskellige typer af opgaver på egen hånd eller i samarbejde med dit team.
Telefonsupport er en væsentlig del af dagligdagen, og vi forventer derfor, at du er imødekommende og har lyst til den direkte dialog med kunder og leverandører.
Derudover sættes stor pris på følgende egenskaber:
- Du er motiveret til kontinuerligt at lære nyt og udvikle dine kompetencer
- Det falder dig naturligt at yde et højt serviceniveau over for kunderne, at arbejde struktureret samt at afslutte opgaverne
- Du er grundig med dokumentation af dine sager
- Uddannet it-supporter, datatekniker eller lignende
- Erfaring med særligt MS Cloud Services (AAD, EXO, Office 365 og Endpoint/Intune), Microsoft Server Roles and Features (fx AD, DNS & DHCP) og også gerne andre hosting services (fx. RDS, netværksprint/scan, spamfilter, m.m.), netværk og firewall
- Det er et krav, at du kan kommunikere skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk
Kontaktperson
Mia Grodt
mia@recruit-it.dk
Mobil: +45 31 31 66 15
OM IT Forum Gruppen
IT Forum Gruppen har over 30 års erfaring med it-infrastrukturløsninger til det danske erhvervsliv. På de tre årtier har teknologien ændret sig radikalt, men deres grundlæggende filosofi er den samme: Gode relationer og et nært samarbejde skaber de bedste vilkår for et velfungerende, effektivt og sikkert it-setup. IT Forum gruppen beskæftiger i alt ca. 140 medarbejdere, som fra deres afdelinger i Aarhus, Odense, Ballerup og Herning servicerer ca. 2000 virksomheder i SMV-segmentet. De har eget datacenter, som siden 2013 har været certificeret af Danish Cloud Community. Du kan læse meget mere på www.itf.dk.