
Business analyst til beskæftigelse- og socialområdet
Vil du skabe resultater via data sammen med vores kunder?
I Schultz er vi en af de førende leverandører af IT-løsninger til landets kommuner. Vi bærer derfor et stort ansvar for at skabe resultater sammen med vores kunder. Det gør vi bl.a. med ledelsesværktøjet Schultz Expose, som skaber tydelige sammenhænge mellem mål, indsatser og resultater på bl.a. beskæftigelsesområdet.
Lige nu søger vi en business analyst, som vil være med til at rådgive vores kunder om data og sikre, at de opnår det fulde potentiale ved Schultz Expose.
Om du bor på Vesterbro eller i Vejle gør ingen forskel, for vores kunder befinder sig i hele landet.
Om jobbet
Som business analyst bliver du en vigtig del af vores team af dygtige datanørder, som udvikler ledelsesinformation i MS Power BI. Du skal være med til at opbygge og levere Schultz Expose samt stå for løbende rådgivning og service til vores kunder. Du får en central rolle i at sikre, at løsningen udnyttes optimalt og videreudvikles på den rigtige måde. Du vil fx stå for at:
- Implementere og vejlede om Schultz Expose
- Afholde statusmøder og workshops
- Undervise og rådgive om data
- Specificere nye løsninger, herunder dialog med dataleverandører
- Varetage konsulentydelser og formidlingsopgaver, fx webinarer
Om dig
Du er specialiseret i beskæftigelsesområdet og/eller det sociale område og interesserer dig for digitalisering af processer og implementering af løsninger. Du arbejder måske allerede i en lignende konsulentstilling. Derudover forestiller vi os, at du:
- Trives i rådgiverrollen, hvor du sikrer gevinster og best practice
- Kan navigere og kommunikere på chefniveau
- Har det godt med direkte kundekontakt
- Har flair for tal og analytisk sans
- Har kendskab til data samt opbygning og brug af BI-løsninger
- Kan drive en proces fra aftale til udførelse og opfølgning
- Sætter en ære i at finde de bedste løsninger sammen med kunden
Om Schultz
I Schultz kommer du til at arbejde med IT-løsninger, der gør en forskel. Vi er ca. 200 medarbejdere, som hver dag arbejder for at styrke dansk retssikkerhed og hjælpe ledige i job.
Vi er specialiseret i fagtech og har et væld af forskellige fagligheder, der arbejder side om side og på tværs. Nogen taler flydende kode, mens andre kender hver en afkrog af beskæftigelseslovgivningen.
Vores struktur er flad og ledelsen transparent. Vi spiller bordfodbold med den adm. direktør og samles til fælles infomøde hver måned. Vi er også en del gladere end gennemsnittet – faktisk er vores arbejdsglæde blandt landets højeste.
Vi har mere end 360 år på bagen og er ejet af en fond - og det betyder mere, end man lige skulle tro. Læs selv.
Vi tilbyder
- Central beliggenhed lige ved Valby Station.
- En god chef: Vores ledere scorer altid exceptionelt højt i vores årlige medarbejdertilfredshedsundersøgelse, bl.a. for deres evne til at anerkende medarbejdernes indsats og skabe en åben og tillidsfuld arbejdskultur. Det kan du læse mere om her.
- Særligt sammenhold: Vi synger morgensang, skåler i fredagsbaren og stopper op i hverdagen og fejrer vores sejre – både de små milepæle og de store aftaler.
- Faglig fordybelse og fællesskab: Vi holder innovationsdage og hackathons og har vores egen årlige .NET-konference.
- Fleksibilitet i dine arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde - faktisk er du selv med til at definere de rammer, der gælder i dit team.
Og så har vi selvfølgelig en forrygende frokostordning, en solid sundhedssikring og mulighed for massage og fysioterapi.
Skal det være dig?
Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi meget gerne høre fra dig.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte forretningschef for Data og analyse Søren Chr. D. Høyer på mail sch@schultz.dk eller telefon 81 77 27 56.
Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt. Vi behandler ansøgninger, i takt med at de kommer ind.
Vi glæder os til at høre fra dig.
