
Vil du implementere digitale kommunikationsløsninger for vores kunder?
Hvert år sender PostNord Strålfors 900 millioner digitale meddelelser for private virksomheder og offentlige myndigheder i de nordiske lande.
Vil du være konsulenten bag, der sørger for, at det sker – ved at sikre god onboarding af vores kunder og at de får en god oplevelse undervejs?
Postnord Strålfors – vi forbinder verden
Postnord Strålfors er en ambitiøs og stærk aktør inden for Omnichannel-kommunikationsløsninger for nogle af de største virksomheder og organisationer i Norden. Og selvom vi har mere end 100 år på bagen, så følger vi med tiden og har i dag et særligt fokus på effektiv digital kommunikation.
Mød dit nye team
Tæt på Amager Strandpark sidder dit nye Projects & Onboarding-team i et åbent kontorlandskab. Her får du dygtige og ambitiøse konsulent- og projektlederkolleger, der støtter vores salgsafdeling med at onboarde og implementere nye kunder – så de kan kommunikere med tusindvis af kunder og borgere hver dag.
De fleste kunder hjælper vi med at integrere digitale løsninger mod Digital post, e-Boks og Mit.dk. Andre hjælper vi med tekniske løsninger til print og kuvertering af breve.
”Du bliver en del af et stærkt team, hvor du er med til at styrke konsulentmindsettet i Strålfors,” fortæller din nye leder, Lena Kaas Gluver.
Rådgiv kunderne – og tag dem med på den gode kunderejse
Én af dine vigtigste opgaver bliver at sikre den gode kundeoplevelse og udvikle forretningen. Du og dit team bygger bro mellem salg og vores customer care-team, der efter kundens onboarding overtager kundesupporten og den daglige drift.
Det betyder, at du bl.a.:
- afklarer med salg, hvad de har solgt ind – og herefter afholder du opstartsmøde med kunden, så deres ønsker omsættes til konkrete løsninger
- introducerer kunden til vores platforme, som er omdrejningspunktet for udsendelsen af kundens breve
- står for konfigurering af platformen, så den passer til kundens setup – det mere hardcore tekniske koordinerer du med vores udviklere og teknikere
- deltager i workshops med kunderne, så de bliver godt klædt på til at uploade data til platformen
- sikrer en god overlevering til customer care, så snart kunden er onboardet – og klar til drift.
Work-life balance og gode kolleger
Du bliver en del af et professionelt miljø, hvor vi er gode til at videndele – på tværs af teams, afdelinger og ekspertiser. Samtidig er her et godt socialt sammenhold – og der er altid en hjælpende hånd, når du har brug for det.
”Dit nye team er meget selvdrevent – og vi vil gerne hinanden. Vi glæder os meget til at tage imod dig,” fortæller Lena.
Det er vigtigt for os, at alle trives, og til bl.a. at understøtte dette får du fleksible arbejdstider og mulighed for at arbejde hjemme op til 2-3 dage om ugen.
Du er god til relationer og teknisk nysgerrig
Der er flere indgange til jobbet. Vigtigt er, at du har lyst til at træde ind i en konsulentrolle, hvor du fungerer som kundens tætte rådgiver og samarbejdspartner. Derudover forestiller vi os, at du:
- har nogle års erfaring fra en konsulentlignende rolle
- er teknisk velfunderet og nysgerrig på at sætte dig ind i nye systemer og processer
- har evnen til at håndtere kunder – og omsætte deres behov til konkrete kommunikationsløsninger
- taler og skriver både dansk og engelsk.
Interesseret?
Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mark Kvanner på +45 72 45 96 07.
Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link og senest den 11. december 2023. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Kontaktperson
Mark Kvanner
Rekrutteringskonsulent
Tlf. +45 72 45 96 07
Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.