Syste­mansvar­lig – bliv vores com­pli­an­ce-ekspert


”Danske Spil … det er det der Lotto”, tænker du måske. Men vi er så meget mere end det.

Som Danmarks mest ansvarlige spiludbyder har vi et stort fokus på vores ansvarlighed, som bl.a. betyder, at vi implementerer tiltag for at begrænse ludomani, ligesom vores overskud går til gode formål. Sammen bærer vi et samfundsansvar, som gennemsyrer alt, hvad vi laver. Og præcis det ansvar kan du nu bidrage til at løfte.

Vi ønsker at styrke vores indsats på kontrol med lovpligtig data yderligere ved at centralisere opgaven. Det er derfor en vigtig ny rolle med en forholdsvis åben spilleplade, som den rette kandidat kan være med til at præge.,” fortæller afdelingschef for IT Service Management Torben Pii Johannessen.

Velkommen til IT Service Management.

Her er vi 22 kolleger, som sammen sikrer den højeste oppetid på vores kundevendte spil, så vores kunder får den bedste spiloplevelse. Vi arbejder med Service Integration, for vi leverer produkter på tværs af mange leverandører – både interne og eksterne.

Desuden arbejder vi ITIL-baseret, bl.a. med Incident, Change, Problem og Transition Management, ligesom vi tager os af vores omfattende compliance med Spilleloven – din rolle.

Hos os er det ikke så formelt. Vi taler frit, arbejder tæt sammen og er der for hinanden. Og du vil helt klart kunne hente en masse viden i teamet, men også hos alle dine kolleger, som bygger systemet,” siger Torben.

Vær den vigtige oversætter mellem myndighed og system.

Som vores nye systemansvarlige bliver du den, der har styr på de overordnede lovmæssige krav til Danske Spils systemer og sikrer, at den viden formidles ind i udviklingen af vores spilsystemer. Det kræver, at du:

  • sætter dig ind i lovkravene og oversætter dem til de forskellige spils afrapportering af data
  • bliver en videns-støvsuger for vores lovmæssige systemkunnen og en vigtig sparringspartner for dine kolleger, som koder i systemet
  • arbejder aktivt med vores processer og sikrer fortsat struktur
  • kan tage de skæve sager, der ikke kan køre i almindelig proces, og optimere dem til proceduredrift
  • skaber fremdrift og overblik i større sager igennem analyser og leverandørstyring.

Til de opgaver står du selvfølgelig aldrig alene. Ud over dine nærmeste kolleger i Service Management kommer du til at arbejde sammen med leverandører fra hele verden, leverandørstyring i Danske Spil, de forskellige forretningsområder og produktansvarlige, juridisk afdeling og ikke mindst udviklere af vores compliance-kontrolsystem.

Du kommer selv til at være med til at forme fremtiden for fagområdet og udvikle dig til vores ”subject matter expert” på compliance med lovkrav – nu og i fremtiden,” fortæller Torben.

Interesse for compliance og IT – og sans for struktur og detaljer.

Der kan være mange indgange til den her rolle, så lad os sætte lidt ord på og se, om du kan genkende dig selv: Du har interesse i at dykke ned i sager og data og se på detaljerne, så spilmyndighederne altid kan regne med os. Og med tiden skal du også kunne se dig selv tage faglig ledelse på området.

Desuden forestiller vi os, at du:

  • har interesse for compliance og IT
  • kan udarbejde og kommunikere processer, regler og krav baseret på et komplekst regelgrundlag
  • er god til at kommunikere på både dansk og engelsk samt i forsamlinger.

Endelig er det en fordel, hvis du har erfaring med systemejerskab, system management eller fra drift i en organisation, der bruger ITIL. Det kan også være, du har direkte erfaring med processer som Problem eller Change Management, har arbejdet med leverandører i et ITIL-setup eller måske selv kommer fra leverandørsiden.

Vil du spille sammen med os?

Så send os din ansøgning, så vi har den senest den 18. februar 2024. Vi læser ansøgninger igennem løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef for IT Service Management Torben Pii Johannessen på tpjo@danskespil.dk eller tlf. 3073 2536. Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner Sarah Kirstine Flensted på skan@danskespil.dk eller telefon 5127 8767.

Gem job

Danske Spil A/S
Publiceret: 30. januar 2024

Arbejdssted

Brøndby