Cal­l­cen­ter-spe­ci­a­list, der kan sikre stabil drift af sy­ste­mer­ne i Danmarks største cal­l­cen­ter


Har du erfaring med drift og administration af større callcentre? Kan du arbejde systematisk og sikre, at systemer drifter stabilt? Og vil du have et arbejde med mening, hvor du er med til at holde en af velfærdsdanmarks grundpiller kørende? Så er du den administrator, vi er på udkig efter i ATP, hvor vi hvert år er i kontakt med knap halvdelen af alle danskere.

Kan du sikre stabil drift på vores systemer?

I ATP’s område for it, data og teknologi får vi velfærden til at fungere. Vi spiller en afgørende rolle i digitaliseringen af det danske samfund, fordi vi står bag de systemer, der får to ud af tre velfærdskroner ud til danskerne.

ATP Koncernen modtager ca. 3.4 millioner kald om året, og på den måde kan vi sige, at vi arbejder med landets største callcenter fordelt på de forskellige ordninger og ydelser, som ATP administrerer.

Lige nu er vi i afdelingen Client & Callcenter på udkig efter en ny kollega til stillingen som Callcenter Specialist. Vi har ca. 1700 kunderådgivere og sagsbehandlere på vores callcentre, og her er vores vigtigste opgave at sikre, at de bagvedliggende systemer drifter sikkert og stabilt.

Det betyder konkret, at det i jobbet bliver dig, der skal:

  • sikre vedligeholdelse og drift af vores systemer gennem benyttelse af Genesys’ værktøjer
  • arbejde med projektstyring samt sikre den nødvendige faglighed i projekter, hvor der fx skal implementeres nye features eller funktionaliteter i projekter
  • udføre opgave/fejlretning for brugere gennem sagsbehandling i ServiceNow.

Har du erfaring med store callcentre, Genesys og Zylink?

Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse inden for it-området. Derudover er det vigtigt, at du har solid erfaring fra en tidligere stilling, hvor du har arbejdet med drift og administration af større callcentre.

I sektionen benytter vi os af flere forskellige systemer, bl.a. Genesys, Zylink og Telenor Multiplan. Det er derfor en fordel, hvis du selv har erfaring og praktisk indsigt i de nævnte eller tilsvarende callcenterløsninger.

Du er struktureret, arbejder systematisk og er god til at kommunikere klart og tydeligt. Derudover er du i stand til at forstå komplekse problemer og få dem omformet til brugbare løsninger.

I ATP stiller vi høje krav til din faglighed, og du vil blive mødt af en forventning om at tage ansvar, stille spørgsmål og udvikle dig selv og de fællesskaber, du bliver en del af. Vi ved nemlig, at engagerede medarbejdere er altafgørende for, at vi når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver.

Vil du være med til at løfte organisationen til et nyt niveau?

I Digital Solutions bliver du en del af noget større. Vi råder over landets mest interessante datagrundlag og et unikt fagligt fællesskab med mere end 500 it-, data- og digitaliseringsspecialister, der blandt andet jonglerer med kode, algoritmer og AI. Vi tester, udvikler og rykker grænserne for, hvad man kan med digitalisering, automatisering, selvbetjening og brugervenlighed til gavn for samfundet.

Som callcenter administrator i Client & Callcenter bliver du en del af enheden Operations. Her sørger vi helt bogstaveligt for, at velfærdssystemerne fungerer, og at de er velsmurte. Vi ved, hvad det kræver, at lave forandringer med teknologi, og vi forstår at gøre det komplekse forståeligt, når vi hjælper både kolleger og slutbrugere i mål.

En digital løsning løser nemlig ingenting, før den også er implementeret og i brug.

Du kan høre vores koncerndirektør, Haktan Bulut, fortælle mere om arbejdet i Digital Solutions her.

Til dagligt vil du indgå i en afdeling bestående af i alt 40 kolleger, hvor vi har fokus på godt kollegaskab og en venlig arbejdskultur – med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed.

I ATP er barren sat højt, både når det gælder ambitioner og trivsel. Vi tror på et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte - og det har vi.

=dig? Så send os en ansøgning

Du behøver ikke at sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV, som du skal sende til os senest onsdag den 28. februar.

Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Morten Damm Sørensen på tlf. 30 10 50 50 eller mail moso@atp.dk.

Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.
#LI-hybrid

Gem job