Teknisk ITSM-supporter til TOPdesks ser­vi­ce­team


Sætter du en ære i at yde verdensklasse support - og ønsker du at blive specialiseret i ét af Danmarks mest implementerede IT Service Management-systemer? Så er du måske vores nye tekniske ITSM-supporter!

Dine opgaver bliver…

…at hjælpe kunder, når de har spørgsmål til eller udfordringer med deres TOPdesk-løsning, hvilket blandt andet dækker over:

  • At være superbruger på vores produkt, TOPdesk
  • At agere dansk og international first line og second line support, både via telefon og på skrift
  • Opsætning af TOPdesk-miljøer, importering og migrering af data samt konfigurering af integrationer
  • Håndtering af driftsforstyrrelser

Derudover skal du hjælpe dine kollegaer, hvis de har tekniske spørgsmål om TOPdesk samt agere intern first line support.

Som teknisk ITSM-supporter bliver du tilknyttet vores danske serviceafdeling, men du kommer også til at have et tæt samarbejde med dine internationale kollegaer.

Hvem er du?

I TOPdesk tror vi på, at den vigtigste kilde til succes er vores medarbejdere. Dine faglige kompetencer er vigtige, men det er din personlighed, som er afgørende!

Vi ser dog gerne, at du:

  • Har bred basisviden inden for IT og erfaring med minimum ét af følgende områder: SQL, REST API eller Linux
  • Har en IT-baggrund – f.eks. datamatiker eller IT-supporter - gerne med erfaring inden for ekstern kundesupport
  • Har en analytisk tilgang til problemløsning og er drevet af at finde frem til årsagen bag problemerne
  • Formår at formidle IT til alle niveauer
  • Kan håndtere kritiske hasteopgaver struktureret og professionelt
  • Er serviceminded og drevet af at skabe gode kundeoplevelser
  • Behersker dansk og engelsk på et højt niveau, både mundtligt og skriftligt

Til gengæld tilbyder vi

  • En plads på holdet i Danmarks fedeste serviceafdeling
  • Et spændende job med en stejl læringskurve
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • 37 timers arbejdsuge i tidsrummet 8.30-16.30
  • Gode vilkår; herunder lønpakke med pension, løn under barsel, sundhedsforsikring, gratis fitnesscenter samt en lækker kantineordning

Du bliver en del af...

…et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet. Her fejrer vi altid vores succeser - og vigtigst af alt, så lærer vi af vores fejl. Hos TOPdesk vægter vi det sociale sammenhold højt, og derfor afholder vi i løbet af året flere sjove firmaarrangementer. Og netop pga. denne fantastiske arbejdskultur er vi blevet kåret som én af Danmarks Bedste Arbejdspladser 2023!

Vil du gerne vide mere om, hvordan det er at være en del af TOPdesks serviceafdeling? Vores tekniske IT-supporter, Jacob, gør dig HER klogere på hans TOPdesk-rejse.

Interesseret?

Udfyld vores ansøgningsformular og vedhæft dit CV samt ansøgning hurtigst muligt. Vi holder ansættelsessamtaler løbende og stillingen vil blive taget ned, når den besat.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Karina Byberg Wong
k.wong@topdesk.dk

Ansøgningsfrist: Snarest muligt

Gem job