Stu­den­ter­med­hjæl­per til øko­no­mi­sty­ring og fak­tu­ra­hånd­te­ring


Vil du udvikle dine økonomiske kompetencer i en af Danmarks største it-organisationer? Og vil du være en del af et kontor, hvor vi lægger vægt på videndeling? Så har vi en spændende stilling som studentermedhjælper i Økonomi- og Ledelsessekretariat for Vurdering og Metode.

Support til økonomistyring og fakturahåndtering

Som studentermedhjælper får du arbejdsopgaver, som centrerer sig om behovet for løbende at sikre den nødvendige styring af fagområdets økonomi og fakturahåndtering.

Du kan bl.a. se frem til at bidrage til følgende opgaver:

  • Rettidig betaling af fakturaer fra leverandører
  • Implementering af kontrakt- og leverandørstyring
  • Korrekt regnskabsaflæggelse som fx rettidig udarbejdelse af idriftsættelsesnotater for vores it-anlæg under udvikling
  • Løbende vedligeholdelse af registreringsramme for vores omkostninger

Samarbejdsorienteret og ansvarlig kollega

Du er i gang med en relevant akademisk uddannelse som fx cand.merc., cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.polit., offentlig administration eller lign.

Derudover lægger vi vægt på, at du har:

  • Blik for detaljen og tager initiativ, når du skal finde de gode løsninger
  • Interesse for at skabe gode relationer og indgå i konstruktivt samarbejde med både kollegaer og andre faggrupper
  • En selvstændig og struktureret tilgang til opgaveløsning
  • Gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner samt talstærk og har erfaring med Excel

Din nye arbejdsplads

Du bliver en del af Økonomi- og Ledelsessekretariatet for Vurdering og Metode, hvor vi dyrker en stærk faglig samarbejdskultur. Vi lægger vægt på vidensdeling og at have det sjovt, når vi går på arbejde. Hverdagen er præget af god stemning og en uformel omgangstone, og hvor vi spiller hinanden gode. Som studentermedhjælper bliver du hurtigt klædt på til ansvarsfuldt at navigere opgaver i mål.

Kontakt og ansættelsesvilkår

Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer via linket ”Ansøg” senest den 27. februar 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Xhevdet Veseli på telefon 72 38 87 45.

Stillingen er på gennemsnitlig 15 timer om ugen med forventet start omkring den 1. april 2024.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Nybrovej 116, 2800 Kgs. Lyngby.

Læs mere om at arbejde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen her.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’Vi sikrer velfungerende it-løsninger, så den samlede Skatteforvaltning kan løse sin opgave’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er en tværfaglig styrelse og har til opgave at udvikle, drifte og vedligeholde nye og eksisterende it-systemer i Skatteforvaltningen, så de er stabile, sikre og omkostningseffektive.

Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Gem job

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Publiceret: 6. februar 2024

Arbejdssted

Kongens Lyngby