Kun­de­o­ri­en­te­ret second-level IT-supporter søges til OnTime's In­ter­na­tio­na­le Team


Har du helt styr på IT-supporthåndværket? Og vil du have en stilling hos et firma, hvor du får selvstændigt ansvar for området, en høj grad af indflydelse og mulighed for udvikling?

Der er bare en god stemning i vores lille firma. Her arbejder vi tæt på hinanden, du kommer med i alle processer omkring OnTime, og vi hører meget gerne dine gode idéer.

- Jens Overgaard Dinesen, CEO.

OnTime Group Calendar – en stærk samarbejdskultur

Vores produkt, OnTime ® Group Calendar, samler organisationens kalendere i klart overskuelige overblik som kan konfigureres helt efter den enkelte organisations behov og ønsker. Vi understøtter både Microsoft- og HCL-samarbejdspakkerne – inklusive Office 365, Exchange on-premises, Domino og endda en kombination af dem.

Salget af vores produkter foregår primært via eksterne samarbejdspartnere verden over med aktiviteter i særligt Tyskland, Holland og Japan. Vores kunder har alt lige fra 50 til 50.000 medarbejdere, der bruger vores produkt hver dag.

Du får din daglige gang i DTU Science Park i Hørsholm sammen med dine ni kolleger samt et samarbejde med vores fire testere og udviklere i Ukraine og Polen. Vi starter hver dag med et fælles onlinemorgenmøde, vi sætter en ære i at få hverdagen til at fungere i fællesskab, og vi tilbyder fleksible arbejdsvilkår med en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads. På nuværende tidspunkt vil du som udgangspunkt have mulighed for at arbejde hjemme tre dage og være på kontoret i to dage om ugen, og tirsdage og torsdage er fixdage på kontoret for alle.

Du bygger bro mellem support og udvikling

Som IT-supporter udfører du second-level support på vores produkt. Du kommer derfor blandt andet til at arbejde med følgende teknologier: Microsoft 365, MS Exchange on-premises, HCL Domino, Tomcat, MS-SQL, Active Directory, Windows og Linux samt netværks topologier og firewalls.

Og bare rolig: Vi er klar over, at oplæring tager tid, og du bliver selvfølgelig sat godt ind i tingene først og bygger på din viden løbende – både omkring vores avancerede produkt, vores systemer og vores arbejdsgange.

De tungere udviklingsopgaver tager dine fem udviklerkolleger sig godt af.

Det betyder, at du:

  • er uddannet IT-supporter, datatekniker eller har erhvervet tilsvarende viden gennem arbejdserfaring fra en lignende rolle.
  • har betydelig viden om at administrere Windows- og Linux-servere, MS Active Directory i forhold til applikationer med rettigheder, sikkerhed, oprettelse af brugere og grupper og meget mere.
  • er nysgerrig og brænder for at lære nye teknologier at kende og sætte dig ind i problemstillinger hos store som små OnTime kunder i ind og udland.
  • håndterer supporthenvendelser i vores system – lige fra synkroniseringsfejl til netværksproblemer og alt derimellem.
  • selvstændigt klargør og konfigurerer installationer for nye partnere og kunder, hvilket betyder, at du sætter hele systemet op med dertilhørende funktioner m.m. – du kommunikerer primært med kunderne via Teams eller Zoom.
  • deltager i test af produktet sammen med din kollega i Ukraine, hvor du er ansvarlig for rapportering vedrørende de forskellige versioner.

IT-supporter med service som mellemnavn

  • Du er serviceminded og god til at prioritere mellem dine opgaver.
  • Du taler og skriver engelsk flydende – det er ikke et krav, at du kan forstå dansk, når du starter i jobbet.

Er du vores nye kollega?

Send din ansøgning og dit CV via knappen ”Ansøg” hurtigst muligt. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

Opstart er snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Gem job