Pas­sio­ne­ret it-supporter til Region Midtjyl­lands It Service Desk


Hvordan lyder en hverdag fyldt med spændende udfordringer? At være en del af en af landets største it-afdelinger? At holde hovedet koldt og overblikket stort, når du yder it-support til f.eks. personalet på hospitalet? Vi søger dig, der synes, det lyder som dit næste job.

Hver dag spiller Service Desks 28 medarbejdere en afgørende rolle i at støtte driften af Region Midtjylland og behandlingen af patienterne. Vi er klar til at yde professionel telefonsupport, uanset om det er en printer, der driller, eller når der er brug for support på kritisk udstyr på operationsstuen.

Det giver en travl og ikke mindst spændende hverdag, hvor du ikke ved, hvad der venter i den anden ende af dit næste opkald. Det kræver en kollega, der er teknisk dygtig og kan holde hovedet koldt, og som er god til at tale med mennesker – og ikke mindst en support-kollega, der er serviceminded og naturligt går de ekstra skridt for at hjælpe.

Vi håber også, du er:

  • Uddannet it-supporter eller har erfaring fra et lignende job
  • Analytisk i din fejlsøgning, og sætter en ære i veldokumenterede sager til gavn for dine kolleger
  • Rolig, har overblik og forstår at spørge om hjælp, når der er behov for det

Erfaring med ServiceNow er et plus, men ikke et krav.

Foruden telefonsupport-opgaven bliver du ansvarlig for supporten på flere systemer, og i samarbejde med 2. line-support skal du identificere de indkommende opgaver og enten løse dem nu eller visitere dem videre.

Ambitiøse mål og holdånd i Service Desk

Venlighed, kyndig service og høj tilfredshed er nøgleord i vores hverdag. Vi arbejder med mål, f.eks. at 80 % af alle kald skal vi besvare med det samme. Målene er vi sammen om at nå; og for at nå dem, samarbejder, videndeler og dygtiggør vi os i fællesskab, så vi hele tiden udvikler os og leverer en endnu bedre service til vores brugere.

Et vigtigt job med stor mening – er det noget for dig?

Her får du mulighed for at yde en stor indsats for et endnu større formål: At holde Region Midtjyllands it-systemer kørende, sørge for problemfri behandling af patienterne og bidrage til en effektiv arbejdsdag for kollegerne i Region Midtjylland.

Er det noget for dig? Så ser vi frem til at læse din ansøgning, som vi skal modtage senest den 29. februar.

Vi forventer at holde samtaler 13. marts. Du må inden da forvente at udfylde en personprofil.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Service Desk, Jesper Lund Hansen, på telefon +45 2515 6993 eller mail jesper.hansen@stab.rm.dk.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i It på vores karriereside eller få et indblik i vores hverdag på LinkedIn.


Digitalisering på patientens og borgerens præmisser

It-afdelingen består af ca. 560 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores digitaliseringsstrategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

Gem job

Region Midtjylland
Publiceret: 12. februar 2024

Arbejdssted

Aarhus N