Alsidig stu­den­ter­med­hjæl­per til Bo­lig­pro­gram­mets PMO (stabs­kon­tor)


Har du lyst til at være en del af et attraktivt og dynamisk arbejdsmiljø med fokus på it-projekter, hvor vi med et stærkt forretningsfokus udvikler fremtidens it-løsninger i Skatteforvaltningen? Så er det måske dig, vi søger som ny student i Boligprogrammets PMO (stabskontor).

Du bliver en del af Boligprogrammet som har ansvaret for den it- og forretningsmæssige implementering af de nye ejendomsskatteregler, der trådte i kraft pr. 1. januar 2024. Der er stor bevågenhed omkring implementeringen af reformen, både fra Skatteforvaltningens øvrige styrelser og fra Skatteministeriets departement, ligesom der er stor interesse fra andre myndigheder, medierne og borgere. Du kommer til at arbejde med en bred portefølje af sekretariatsopgaver herunder blandt andet at understøtte de andre medarbejdere i kontoret med diverse opgaver. Blandt dine vigtigste opgaver bliver at håndtere varemodtagelse i tæt samarbejde med kontorets anden student og programkoordinator.

Med stillingen opnår du en bred indsigt i den it-mæssige og administrative implementering af en kompleks skattereform. Du får mulighed for at indgå i samarbejder på tværs af fagligheder i et miljø med spændende og udfordrende arbejdsopgaver, hvor der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Alsidige opgaver med en bred kontaktflade

Du bliver en del af programmets stabskontor, hvor vi varetager en række forskellige sekretariats- og styringsopgaver. Som studentermedhjælper vil du indgå i det løbende arbejde med at understøtte vores contract manager samt vores ressourcemanager. Du vil også skulle bidrage til standardisering og forbedring af processerne i programmet.

Vi tænker, at du skal hjælpe med følgende opgaver:

  • Bistå med ajourføring af ressourceoverblik og faktureringer
  • Kalenderstyring, mødebooking og journalisering
  • Bistå med organisering og strukturering på SharePoint
  • Opdatering og vedligeholdelse af opgave- og timeoversigter
  • Bistå med planlægning og gennemførelse af on-boarding af nye medarbejdere på programmet.

Om dig

Du skal være studerende på en videregående uddannelse på universitetsniveau og gerne have nogle år tilbage på studiet. Din uddannelsesmæssige baggrund kan variere lige fra noget samfundsvidenskabeligt til noget mere IT-orienteret. Det kan blandt andet være stud.scient.adm, en uddannelse fra IT-Universitetet eller en professionsbachelor i Offentlig Administration. Det vigtigste er blot, at du har gå-på-mod.

Vi lægger vægt på, at du har en selvstændig og struktureret tilgang til opgaverne. Det er desuden en fordel, hvis du kender til og har lyst til at arbejde med Office-pakken herunder Word, Excel og Outlook.

Høj trivsel og fleksibel tilgang til opgaverne

Du bliver en del af et kontor sammen med 12 andre engagerede og dygtige medarbejdere, som sammen arbejder med programstyring på ’Boligprogrammet’. Der opstår hele tiden nye opgaver, hvilket betyder, at der er rig mulighed for læring og kompetenceudvikling og potentiale for at præge dine opgaver, så de passer til dit studie og dine interesser. Derudover vil du i takt med du arbejder dig ind i opgaverne løbende få et større selvstændigt ansvar. Selvom vi har travlt, så er miljøet i kontoret præget af en uformel og dynamisk atmosfære, hvor vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone. Vores ene student Jóhanna udtaler herom: ”For mig er det givende at være student i PMO’et. Jeg har ansvar for mine egne opgaver som er relateret til mit studie, og jeg værdsætter den gode stemning der er blandt mine kollegaer.”

Kontakt og ansættelsesvilkår

Send en ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket "Ansøg” senest 14. marts 2024. Stillingen er til tiltrædelse snarest muligt. Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Niels Christian Markvard Kjærgaard på telefon 72 37 92 82.

Arbejdstiden vil være 15 timer ugentligt i gennemsnit med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Dit arbejdssted vil være Nybrovej 110, 2800 Kongens Lyngby.


Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’Vi sikrer velfungerende it-løsninger, så den samlede Skatteforvaltning kan løse sin opgave’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er en tværfaglig styrelse og har til opgave at udvikle, drifte og vedligeholde nye og eksisterende it-systemer i Skatteforvaltningen, så de er stabile, sikre og omkostningseffektive.

Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Gem job

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Arbejdssted

Kongens Lyngby

Vigtige datoer

Indrykket:
27. februar 2024
Ansøgningsfrist:
14. marts 2024

Job hos virksomheden