Stu­den­ter­med­hjæl­per til Service Desk

Er du en engageret og serviceminded studerende, der brænder for at hjælpe andre? Så har vi et spændende studiejob til dig som supportmedarbejder til vores Service Desk!

Vores Service Desk-team er forretningskritisk for vores daglige drift, og yder 1st level support til brugere på et køreprøvebookingsystem og som noget helt nyt også 2nd level support til brugere af Mit Sygefravær, hvor borgere skal indberette sygefravær og ansøge om sygedagpenge.

Vi søger derfor dig der er ansvarsbevidst, og sørger for at vores brugere får hjælp og en positiv oplevelse, når de henvender sig til supporten.

Arbejdsopgaver

Som medarbejder i Service Desk er dine opgaver at:

  • Besvare henvendelser fra brugere via telefon
  • Yde teknisk support via mail
  • Registrere og følge op på fejl og problemer
  • Yde professionel og kompetent support til vores brugere, når de henvender sig
  • Bidrage til opbygning og organisering af supportdokumentation

Hvem er du?

Du har en udpræget can-do attitude, er nysgerrig og sætter en ære i at hjælpe andre og følge dit arbejde til dørs. Du er stabil, engageret og kan selvstændigt prioritere dine arbejdsopgaver.

Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse, men retningen betyder ikke så meget, da det er din evne til at hjælpe vores brugere vi kigger efter.

Vi tilbyder

Vi kan tilbyde dig 10-15 timer pr. uge (svarende til 2 dage pr. uge), hvor du bliver en vigtig og integreret del af teamet på lige vilkår med vores øvrige ansatte.

Dine vagter vil typisk ligge mellem 8-13 eller 13-16.30, men selvfølgelig med mulighed for fleksibilitet, der kan tilpasses dine studier.

Hvem er Knowledge Cube?

Vi er en lille virksomhed, hvor du får 30 kollegaer i alle aldre, der står klar til at byde dig velkommen. Vi er en blanding af udviklere, projektledere og forretningsanalytikere og vi har en flad struktur, fordi vi tror på at alle er vigtige for virksomheden – uanset om man er studentermedhjælper eller har 30 års erfaring.

Du bliver en del af et fællesskab hvor vi ikke kun kommer hinanden ved fagligt, men i høj grad også socialt. Vores arrangementer spænder bredt fra løbeklub, ”Fifa fredage”, brætspilsaftener til Company Dinners og meget mere. Gennem vores personaleforening kan du selv være med til at præge vores fælles arrangementer og aktiviteter.

Læs mere om Knowledge Cube på www.knowledgecube.net

Kan du se dig selv i jobbet?

Så hører vi meget gerne fra dig! Send CV og kort, motiveret ansøgning til hr@knowledgecube.net

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores Service Desk Manager, Jennie Krogh på jkr@knowledgecube.net

Gem job

Knowledge Cube A/S

Arbejdssted

København S

Vigtige datoer

Indrykket:
6. marts 2024
Ansøgningsfrist:
Snarest muligt