Support og Service Spe­ci­a­list med interesse for digitale produkter


Kan du analysere data, udvikle og effektivisere digitale supportprocesser, og vil du bidrage til, at vores brugere og kunder får den bedste kvalitetsoplevelse, når de møder os digitalt? Så er det dig, der er vores nye Support og Service Specialist på TV 2 i Odense.

Vi søger en proaktiv Support og Service Specialist til vores Operations Center team, der er en del af afdelingen Corporate Technology på TV 2. Afdelingen er med til at sikre, at TV 2s interne og eksterne systemer kører døgnet rundt, året rundt - uanset om det angår broadcast-signaler for alle tv-kanaler, TV2.dk, TV 2 PLAY, eller vores daglige arbejdsværktøjer. Corporate Technology er et vigtigt knudepunkt, og alle teams arbejder tæt sammen med mange afdelinger i organisationen.

Selve Operations Center består af 1 fastansat og 12 deltidsansatte, og er knudepunktet, når det kommer til at understøtte kvaliteten og skabe overblikket over TV 2s digitale løsninger. Områdets primære opgave at sikre brugerne en effektiv serviceoplevelse ved forebyggende overvågning og første linje support af TV 2s brugervendte platforme samt interne administrations – og produktionssystemer. Du bliver en central kollega for mange, når der er brug for teknisk support i TV 2s interne pulserende produktion, der producerer stort set hele døgnet, året rundt. Derfor får du en bred berøringsflade i stillingen, hvor du dagligt er i kontakt med flere forskellige afdelinger og fagligheder. Du bliver en del af en dynamisk MedieTech virksomhed TV 2, hvor der er gode udviklingsmuligheder og høj fleksibilitet, og hvor den digitale og teknologiske transformation er i højsædet.

Udvikling og effektivisering øverst på dagsordenen

Som Support og Service Specialist er din opgave at vurdere, udvikle og effektivisere processer, der sikrer TV 2s digitale produkter og services sammen med andre afdelinger på TV 2. Hvis det tekniske driller, har du ansvaret for at skabe overblik og koordinere indsatsen efter aftalte procedurer og kritikalitet. Det er også din opgave at identificere forbedringer på eksisterende processer og systemer, så vi hele tiden bliver bedre.

Dine primære arbejdsopgaver vil centrere sig om udviklingen af og arbejdet med processer relateret til TV 2s digitale løsninger:

  • Problem Management
  • Change Management
  • Incident Management
  • Indgå i 24/7 vagtordning
  • Backup til vores 1. line

Vi forventer ikke, at du kan alt fra dag 1, men du skal se jobbet som et godt match på, hvor du ønsker dit arbejdsliv udvikler sig hen. Er du den, vi leder efter?

Det håber vi, du er. Vi forestiller os i hvert fald, at du har:

  • Relevant uddannelse, gerne inden for kommunikation og processer
  • Kommunikative og samarbejdsevner
  • Stærke analytiske tænkning
  • Kendskab til ITIL
  • Struktureret og metodisk tilgang til dine arbejdsopgaver
  • Gode prioriteringsevner
  • Fortæl i ansøgningen, hvad du er god til – så sørger vi for at lære dig resten.

Om TV 2 som teknologiarbejdsplads

I TV 2s teknologiske område arbejder flere end 350 medarbejdere dedikeret til at understøtte og realisere den koncernstrategiske målsætning om 1,3 millioner Play-abonnenter i 2025. Målsætningen, der udspringer af 2025-strategien 'TV 2 Play til alle', forudsætter et solidt teknologisk fundament, der gør det muligt for TV 2 også i fremtiden at levere dansk kvalitetsindhold og public service, som danskerne har let adgang til og interesse i at samles om.

TV 2 investerer derfor i disse år massivt i udviklingen og driften af hele den teknologiske værdikæde fra medieteknologi og tv-produktion til digital produktudvikling. Alt sammen med det formål at sikre, at vi imødekommer danskernes behov og forventninger i et omskifteligt marked med stigende, international konkurrence. Teknologiorganisationen er placeret i både Odense og København, og vi beskæftiger blandt andre Software Engineers, UX-designere, Product Managers, Entreprise Architects, produktionsspecialister og Data Scientists.

Søg jobbet

Lyder stillingen som noget for dig, og er du nysgerrig på at vide mere? Så vil vi meget gerne høre fra dig og få indblik i, hvorfor du skal være vores nye Support og Specialist Specialist. Ansøgningsfrist: 31 maj. 2024, ansættelse til august 2024.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Christian Sass Nedergaard
Teamchef, Servicedesk
csas@tv2.dk
22 56 90 03

Gem job