Pro­dukt­for­val­ter med køligt overblik til Præho­spi­ta­lets mis­sonskri­ti­ske it-systemer


Er du klar til en hverdag, hvor dit arbejde har betydning for, om livsreddende hjælp hurtigst muligt når frem til Region Midtjyllands borgere?

Vil du hjælpe med at facilitere dette via de mange it-systemer, der understøtter den livreddende præhospitale indsats; fra et 112-opkald modtages, vurderes af sundhedsfaglige specialister og resulterer i hurtig disponering af ambulancer og helikoptere i Region Midtjylland? Så er det dig, vi mangler på holdet!

Har du et køligt overblik og argumentationen på plads, når det skal besluttes, hvilke tiltag der skal prioriteres eller om en bug skal hotfixes, så tænker vi, du vil passe godt ind i stillingen. Der kan nemlig sagtens være fart på hverdagen, når du forvalter kritiske it-systemer for Præhospitalet, som er den centrale enhed i Region Midtjylland, der distribuerer ambulancer og helikoptere til midtjyske patienter.

Du bliver ansat i Digitalisering og It i området Hospitalslogistik, der hører under kontoret for Kliniske og Administrative Produkter. Udover forvaltning af Præhospitalets it-systemer, arbejder områdets øvrige teams med systemer til booking af patienter i EPJ og hospitalslogistik.

På en typisk arbejdsuge vil du arbejde med:

  • Produktforvaltning af flere kritiske præhospitale-it-systemer
  • Samarbejde med styregrupper, brugergrupper og andre interessenter
  • Leverandørstyring
  • Change og Release management
  • Deltagelse i og koordinering på tværs af større it-udviklingsprojekter
  • System-livscyklus administration
  • Dokumentation og procesoptimering

Struktureret koordinator med stærke kommunikative evner

Du vil som produktforvalter være bindeleddet mellem brugerne, leverandørerne og vores kolleger, som arbejder med drift og infrastruktur. Det stiller krav til din selvstændighed, blik for god og effektiv opgaveløsning, stærke samarbejdsevner og gode kommunikationsevner.

Det er vigtigt, at du ved, at det er vigtigt at forstå den organisation og de processer, der skal understøttes til bunds. Samtidig har du en tilstrækkelig stor viden om softwareprodukt- og udviklingslivscyklus-håndtering, til at vide, at en rimelig teknisk forståelse, er en forudsætning for at kunne dokumentere og beskrive opgaverne over for dem, der skal levere løsningen.

At tage ansvar og prioritere selvstændig i dine opgaver falder dig helt naturligt, men du ved samtidig, at de bedste beslutninger sker i meget tæt samarbejde med dine dygtige kolleger. Evnen til at organisere opgaverne er en nøglekompetence hos dig, da du ofte er den, der skal samle trådene i en både organisatorisk, sundhedsfaglig og teknisk kompleks helhed.

Det er ikke så vigtigt, om du kommer med it-erfaring fra klinikken, eller om du er it-teknisk uddannet. Vi vil først og fremmest have nye kolleger med engagement og lyst til at lære og udvikle sig, samt arbejde med it-systemer indenfor det præhospitale område. Så længe du kan begå dig i en alsidig og nogle gange intens hverdag, hvor der kan være meget på spil, er du godt på vej.

Bliv en del af et dynamisk område med højt til loftet

Der er sjældent to dage, der ligner hinanden. Men dét, der altid er det samme, er de gode kolleger, den gode stemning og det gode samarbejde med de 23 dedikerede og fagligt højtspecialiserede kolleger i Hospitalslogistik, du deler både kontor og hverdag med.

Derudover bliver du en del af en stor og robust digitaliserings- og it-afdeling, hvor vi med mere end 560 medarbejdere hver dag arbejder for at drifte og udvikle innovative digitaliseringsløsninger, der gør det bedre at være patient og nemmere at være kliniker.

Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med en arbejdsuge på 37 timer, en fleksibel og hybrid arbejdsdag. Det er vigtigt, at du har tid til et liv ved siden af arbejde; derfor lægger vi stor vægt på det hybride og fleksible arbejdsliv, hvor du selv tilrettelægger din arbejdsdag med gode muligheder for at arbejde hjemme når arbejdsopgaverne tillader det. Vi arbejder med løbende udviklingssamtaler og jævnlige 1:1-samtaler med din nærmeste leder – så har du og din leder hele tiden fokus på din trivsel og udvikling.

Er du interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder (konst.) af Hospitalslogistik, kontorchef Henrik Vestring, på telefon 2943 4562.

Du er også velkommen til at kontakte Product Manager for Præhospitalet, Thomas Walker, som bliver din nærmeste kollega, hvis du vil vide mere om jobbet og opgaverne. Ring eller skriv på tlf. 2360 5076 og thomas.walker@rm.dk.

Send din ansøgning senest den 4. august 2024. Vi forventer at afholde 1. samtale den 16. august 2024.

Digitalisering og It. Sammen om den digitale transformation - vi gør det nemmere at være ansat og bedre at være borger i Region Midtjylland.

Vi er én af landets største, selvstændige afdelinger, som arbejder med digitalisering og it. Vi er over 550 ansatte, som hver dag går på arbejde for at understøtte vores 36.000 brugere med innovative teknologiske løsninger, stabil drift og kvalificeret support på alle årets dage - døgnet rundt.

Vi er ikke en traditionel it-afdeling. Vores mål er at være en proaktiv samskaber af brugernære digitale løsninger, som går forrest i den digitale udvikling. Vi stræber efter at fremme meningsfuld innovation og sammenhængende digitale sundhedsoplevelser, der styrker, udvikler og understøtter fremtidens sundhedsvæsen på tværs af sektorer - samtidig med at vi sikrer robust drift og god support til alle vores brugere. Digitalisering og It er hvor innovation og service mødes for at skabe en bedre og mere sammenhængende fremtid for et sundhedsvæsen i verdensklasse.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos os på vores karriereside eller få et indblik i vores hverdag på LinkedIn. Du kan også læse regionens digitaliseringsstrategi, som bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Gem job

Region Midtjylland

Arbejdssted

Aarhus N

Vigtige datoer

Indrykket:
17. juni 2024
Ansøgningsfrist:
4. august 2024