Service Delivery og Problem Manager til AP Pension


Vil du være med til at gøre en forskel i AP Pension? Så har du chancen nu, for vi søger en engageret Service Delivery og Problem Manager til vores IT Governance team, der er en del af en større IT-driftsafdeling.

Om jobbet

Bliv en del af vores dynamiske afdeling, hvor forventningerne er, at vi som proces- og serviceejer dækker services som Incident/Problem/Release/Change/Request. Samtidig indgår vi i projekter med leveranceteams som en del af en agil transformation

Du bliver et vigtigt bindeled mellem leverance, services og kunden, hvor du får det administrative og koordinerende ansvar for opfølgning på leverancer igennem hele processen. Dine arbejdsopgaver består af Service Delivery og Problem/Incident Management aktiviteter forventeligt fordelt 70/30.

I rollen som Service Delivery Manager får du det udførende ansvar og den daglige forvaltning af leverandørstyring til leverandører og internt. Du koordinerer og administrerer SLA, KPI samt rapporterer for procesområderne Incident, Problem, Request og lignende. Som Problem Manager bliver du ansvarlig for hele Problem management-processen, der blandt andet består af Root Cause analyser, input til ledelses rapportering, optimering. Samtidig bidrager du til projekter, revision, backlog og teamets fælles opgaver.

Din profil

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og 5-7 års erfaring med Service Delivery Management og Problem Management. Gerne fra en driftsafdeling.

  • Du har god forståelse for forretningsgange, IT og processer, der understøtter hele koncernen.
  • God til interessenthåndtering med interne og eksterne interessenter.
  • Arbejder struktureret, har et godt overblik og drive så det sikres opgaverne kommer i mål.
  • Du trives med at arbejde agilt, hvor der er fokus på samarbejde og fremdrift.
  • God til at kommunikerer med mange interessenter.
  • Flair for dokumentationsudarbejdelse, kontroller, tolkning af kontrakter mm.
  • Erfaring med ITIL rammeværk og operationelle processer som Incident, Problem, Change, Release, Request og Vendor Management.
  • Flydende i Dansk og Engelsk skriftlig og mundtlig
  • Gerne ITIL Foundation og Prince2 Certificering

Vi tilbyder

  • En udfordrende og spændende hverdag.
  • Et motiverende arbejdsmiljø med gode udviklingsmuligheder.
  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde og en uformel omgangstone.
  • Attraktive ansættelsesvilkår, såsom pensionsordning, sundhedsforsikring og tandforsikring.
  • Vi ligger tæt på offentlig transport: et stenkast fra Nordhavn St. Senere på året flytter vi til et nyt domicil i området.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:

Daniel Madsen
Teamleder Governance
Telefon: 26790731
E-mail: dnm@appension.dk

Ansøgningsfrist: 15. juli 2024

Gem job