System­ud­vik­ler


Vil du være med til at påvirke den grønne omstilling igennem udvikling af digitale løsninger til NRGi’s forretningsområder?

Om jobbet

Som systemudvikler vil du få del i ansvaret for den daglige drift samt udvikling af nye forretningsmuligheder eller forretningsprocesser. NRGi benytter i dag en større applikationssuite fra Oracle, så kendskab til dette er klart en fordel.

Din vigtigste rolle bliver at være med til at sparre, designe og bygge nye løsninger. Du skal være med til at sikre en god udviklingsproces og en høj kvalitet i løsningerne. Du vil være omgivet af et team af andre tekniske kolleger, som du løbende kan sparre med.

I samarbejde med de øvrige medarbejdere i afdelingen vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:

  • Deltagelse i forskellige projektfaser
  • Design og forståelse af komplekse løsninger
  • Bygge, teste og implementere nye og eksisterende løsninger
  • Ad hoc-drift og herunder fejl og fejlsøgning
  • Tæt samarbejde med teamet omkring muligheder og opgaver
  • Sikre en god udviklingsproces og levere løsninger af høj kvalitet

Faglige kvalifikationer

  • Du har mindst 2 års erfaring med udvikling og konfigurering i applikationer
  • Du er velformuleret på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
  • Du forstår dig på begreber og funktioner som Multithreading, Exception handling, Synchronization, ORM frameworks som Hibernate, unit test framework som JUnit
  • Du kender til og kan benytte:
    • Core Java
    • PL/SQL
    • HTML
    • XML/XSL
    • JavaScript

Personlige egenskaber

  • Du kan hurtigt sætte dig ind i systemer og er nysgerrig på muligheder
  • Du arbejder struktureret og har interesse for systemernes muligheder
  • Du er initiativrig, samarbejds- og løsningsorienteret og trives godt med en stor berøringsflade i organisationen, hvor du er i dialog med mange kollegaer.
  • Du sætter en ære i at skabe kvalitetsløsninger
  • Du følger op og sikrer, at opgaverne bliver løst, og at de kommer i mål
  • Du trives med en alsidig hverdag, hvor du også får ad hoc-opgaver

Du tilbydes

  • En afvekslende og alsidig stilling i en attraktiv virksomhed med gode kolleger
  • En leder, der uddelegerer ansvar og giver plads til, at du selv løser opgaverne, og som forventer, at du siger til, hvis du har behov for sparring og assistance
  • God faglig sparring og en uformel omgangstone
  • En attraktiv kantineordning, sundhedsforsikring og pensionsordning
  • Et job med en bred berøringsflade i flere systemer.

Om os

Vi er meget stolte af det, vi laver, og har en høj jobtilfredshed blandt vores medarbejdere. Vi vægter samarbejde og arbejdsglæde højt, og har en uformel og hjælpsom kultur, hvor der tages godt imod nye medarbejdere. Vi står derfor også klar til at tage godt imod dig.

NRGi investerer i grøn omstilling og har senest forpligtet sig til SBTi. NRGi er en del af Danmarks kritiske infrastruktur, og IT - herunder IT-sikkerhed - står naturligvis højt på dagsorden. IT-afdelingen har i dag 65 ansatte, der bl.a. står for drift, support, GDPR, sikkerhed og data/udvikling i NRGi-koncernen. Du vil med reference til Head of Service Delivery blive en del af et team på 7 kolleger, der drifter og udvikler Elhandels kritiske systemer.

Arbejdspladsens beliggenhed

Kontoret i Horsens, hvor denne stilling er placeret, er udformet i moderne og energivenligt design. Vi huser mere end 120 medarbejdere og har bl.a. en god kantineordning.

Tiltrædelse

Snarest – men vi har tid til at vente på den rette kandidat.

Ansøgningsfrist

Kandidater indkaldes løbende til interview, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Vil du vide mere?

Du er meget velkommen til at kontakte Head of Service Delivery Kim Damsgaard på 26709643 / kida@nrgi.dk, såfremt du har spørgsmål til stillingen.

Hvordan kommer du videre?

Upload straks en motiveret ansøgning og CV. Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat


NRGi er en landsdækkende energi- og rådgivningsvirksomhed med hovedsæde i Aarhus.
Vi er ejet af 230.000 andelshavere og består af 1.600 kompetente og engagerede medarbejdere, som med både hænder og viden bidrager til et grønnere og et mere velfungerende Danmark - på kort og på lang sigt. Over jorden, på jorden, under jorden.

Med målrettet arbejde og kompetencer, vil vi bidrage til en grønnere og bedre fremtid. Vi ved, at dedikerede og engagerede medarbejdere er nøglen til at løfte fremtidens udfordringer, og derfor har vi fokus på at bevare en arbejdsplads med høj trivsel og jobtilfredshed.

Gem job