Dygtig ITSM in­te­gra­tions­tek­ni­ker til Danmarks bedste in­te­gra­tions­team


Har du mod på at være en del af et team, der skaber integrationer i verdensklasse? Så er det nok dig, vi leder efter! Vi har travlt og har brug for endnu en dygtig kollega, der kan udvikle og drifte interne og eksterne IT-service management-integrationer (ITSM) til nogle af Danmarks og Europas største it-organisationer.

Spændende opgaver der understøtter finansieringen af det danske samfund

I Service Management-kontoret arbejder vi med drift og udvikling af tværgående systemer og processer, der understøtter ITSM-området i Skatteforvaltningen. Vores formål er at sikre, at medarbejdere får den bedst mulige service og automatisering af arbejdsgange og processer. Dette bidrager til, at vores systemer fungerer optimalt, så vi kan opkræve korrekte skatter og afgifter og dermed understøtte det danske samfund.

Selvstyrende team med plads til udvikling

Du bliver en del af ITSM Integrations-teamet, som består af dygtige og dedikerede teknikere, der hver dag bidrager til udvikling og drift af skatteforvaltningens ITSM-integrationsløsninger. Du vil samarbejde tæt med de øvrige teknikere i teamet og resten af kontoret, som arbejder med drift og videreudvikling af vores cloudbaserede ITSM-platform. Vores team er selvstyrende og planlægger og udfører daglige opgaver og projekter i fællesskab. Vi har en uformel tone og værdsætter værdier som teamånd, ansvarlighed og professionalisme.

Dig og opgaverne

For at lykkes i stillingen skal du have øje for detaljer og evnen til at skabe tekniske løsninger, der understøtter et velfungerende digitalt samarbejde mellem Skatteforvaltningen og vores leverandører. Teamånd og samarbejde skal være en naturlig del af din personlighed, da du vil arbejde tæt sammen med kollegaer internt i organisation, samt med vores mange eksterne samarbejdspartnere.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Konfigurationer på vores integrationsplatform ONEiO, herunder etablering af nye integrationer ved at oversætte kontrakt- og kundekrav til smidige og brugervenlige løsninger
  • Drift og vedligehold af eksisterende integrationer
  • Deltage i øvrige udviklings- og driftsopgaver på ITSM-platformen i samarbejde med andre teams i kontoret

Dine kvalifikationer

  • Du er enten nyuddannet eller har nogle års erfaring indenfor et af de følgende områder: IT-supporter, datamatiker, datatekekniker eller lignende.
  • ITIL-certificering og erfaring med ITSM-systemer vil være en fordel
  • Det væsentlige er ikke at du har arbejdet med integrationer, men snarere at du igennem dit hidtidige arbejde kan dokumentere din logiske sans
  • Du har forståelse for og har måske arbejdet med web-services (REST og SOAP) og XML
  • Du har en god evne til at dokumentere dit arbejde og du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk

Hvad vi tilbyder

Du vil opleve en høj grad af fleksibilitet og have mulighed for selv at planlægge din arbejdstid. Vores kontor er tæt på offentlig transport, og hvis du er i bil, er der masser af parkeringspladser i vores p-kælder. Derudover tilbyder vi rig mulighed for efteruddannelse.

Kontakt og ansættelsesvilkår

Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Ansøg” senest den 1. oktober 2024. Der afvikles samtaler løbende, så søg gerne hurtigt.

Spørgsmål besvares gerne af Teamkoordinator Michael Broe på telefon 7237 3845, eller Souschef Alicja Winkel Peterson på telefon 7237 1721.

Vi forventer at benytte en personlighedsanalyse og en logisk test i rekrutteringsprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.


Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’Vi sikrer velfungerende it-løsninger, så den samlede Skatteforvaltning kan løse sin opgave’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er en tværfaglig styrelse og har til opgave at udvikle, drifte og vedligeholde nye og eksisterende it-systemer i Skatteforvaltningen, så de er stabile, sikre og omkostningseffektive.

Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Gem job

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Arbejdssted

Frederiksberg

Vigtige datoer

Indrykket:
30. august 2024
Ansøgningsfrist:
1. oktober 2024

Job hos virksomheden