It supporter til intern IT-afdeling
Aarsleffs it-afdeling servicerer og drifter it-funktionen for koncernens virksomheder. Med primær arbejdsplads på vores lokation i Hvidovre/Avedøre søger vi en it-supporter.
Du bliver en del af et velfungerende supportteam spredt over 2 lokationer: Aarhus og Hvidovre, hvor du finder dine fire nærmeste kolleger.
Afdelingen består af 3 enheder, som arbejder tæt sammen: it-Drift, it-Udvikling, og dit team, it-ServiceDesk.
Vi tilbyder en varieret hverdag i et team, der samlet servicerer ca. 7.000 medarbejdere i ind- og udland.
IT-support og rådgivning
It-ServiceDesk har stort fokus på både service, sikkerhed og standardisering. Vi understøtter medarbejdere på projektvirksomheder såvel som produktionsvirksomheder. Dertil anvendes mange forskellige digitale løsninger, som kræver løbende vedligeholdelse og support.
Dine arbejdsområder bliver blandt andet:
- it-hjælp til koncernens kolleger, både med deres store og små opgaver (Incident, Service Request, Access Management samt Problem Management) - med støtte fra vores knowledge base og kvalificerede kolleger
- brugerkontakt gennem vores Service Management System (Topdesk), telefon og fysisk besøg - du vil indgå i en vagtordning, hvor arbejdsdage bliver afsat til modtagelsen og undersøgelsen af de indkommende henvendelser
- understøttelse af hardware (PC, tablets, smartphones, printer, AV-udstyr mv.) og en række software løsninger
- deltagelse i tværgående it-projekter
- kontinuerligt optimering og forbedring af it-systemerne og processerne, i samarbejde med slutbrugerne, forretningen og it-kollegerne
Derudover vil du komme til at udarbejde dokumentation og vejledninger til brug for organisationen og it-kollegerne.
Faglig og personlig udvikling
Vi tilbyder dig en grundig introduktion og et udviklende job i en professionel organisation, hvor der er fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling.
Du har mulighed for at blive 2. line ekspert på nogle tekniske områder.
Er du vores nye kollega?
Vi lægger stor vægt på, at du bidrager til, at vores kolleger får en god oplevelse, når de anvender de it-systemer, vi stiller til rådighed.
Vi forventer, at du
- har en relevant it-faglig uddannelse som fx it-supportuddannelsen
- er serviceminded og leverer en venlig og hjælpsom indsats, så opgaven bliver afsluttet på den mest optimale måde
- er team player, da arbejdet på it-ServiceDesk er en fælles indsats, hvor vi deler fælles processer og støtter hinanden
- er god til at kommunikere og dele viden, da du bliver en del af en arbejdsplads, hvor kommunikation og samarbejde er i højsæde - du skal kunne tale og skrive både dansk og engelsk
- er initiativrig, ansvarsbevidst og har en positiv indstilling til forandringer.
Lyder det som noget for dig?
Har du spørgsmål eller brug for yderligere information, er du velkommen til at kontakte ServiceDesk Manager Daniel T. Le Marc, dtl@aarsleff.com
Vi læser ansøgningerne og indkalder til samtaler løbende, så sende gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Ansøgningsfrist: 20-10-2024.
Aarsleff-koncernen opererer på internationalt niveau inden for anlæg og byggeri med udgangspunkt i en førende position i Danmark. Vi omsætter for 20,2 milliarder kroner om året – heraf 35% i udlandet. Koncernen består af en portefølje af selvstændige konkurrencedygtige selskaber med hver deres særlige kompetencer. For at effektivisere og optimere vores tværgående samarbejde arbejder vi efter særlige principper, som er udtrykt i vores One Company-model. Vi opbygger langvarige partnerskaber med kunder og partnere med henblik på at effektivisere vores ydelser og tilfører desuden kundernes projekter værdi ved tidlig involvering. Vores aktiviteter inden for fundering og opgravningsfri rørfornyelse er stærkt internationaliserede. Aarsleff-koncernen beskæftiger 8.800 medarbejdere.