Ser­vi­ce­min­ded Cloud Operation Engineer


Er du drevet af et teknologisk mindset og synes du at ”Cloud Only” er vejen frem. Så kom til timengo og bliv en del af den førende Managed Service Provider i Danmark!

Synes du at begreber som M365, device management, IT-service & support er spændende, så er rollen som Cloud Operation Engineer helt sikkert interessant for dig!

I timengo har vi den teknologiske platform på plads, og lever af udvikle og drifte de løsninger der er baseret på Microsoft 365 platformen, samt af at få vores kunder til at udnytte teknologien i deres hverdag med sikkerhed, effektivisering og brugerinvolvering som de primære drivere.

Som Cloud Operation Engineer får du en central rolle i virksomhedens driftsafdeling og vil i samarbejde med den øvrige driftsafdeling bestående af 6 dygtige kollegaer, samt in-house konsulenter, sikre den bedst mulige IT-drift og support til vores mange kunder. Du vil varetage den løbende support og vedligeholdelse af vores kunders Microsoft 365 platform samt løbende håndtere service og support forespørgsler i timengo´s IT Service system.

IT er afgørende for alle vores kunder og opgaverne omkring Microsoft 365 teknologien vil være mange og forskelligartet og det forventes derfor at du er ansvarlig og struktureret i hverdagen, da 2 dage sjældent er ens.

Som Cloud Operation Engineer i vores Service Center, vil dit primære ansvarsområde være at være med til at implementere, vedligeholde og supportere Microsoft 365 services hos vores mange kunder. Herunder:

  • Ansvarlig for drift & support af vores kunders brugere på Microsoft 365
  • Dagligsagshåndtering og kunde dialog
  • Løbende rapportering på IT-drift og support.
  • Sparring med hele Service Centret samt den øvrige organisation.
  • I samarbejde med interne konsulenter sikre at muligheder i Microsoft 365 udnyttes til fulde og optimeres, hvor det er muligt.
  • Være en del af timengo’s 24/7 beredskab

Du er en succes når du, sammen med vores team af dedikerede erfarne og højt kvalificerede kollegaer, sikrer at timengo leverer en solid og teknologisk stærk service til vores kunder, samt bidrager til at timengo forsat udnytter de nyeste cloudteknologier både internt og eksternt.

Det bidrager vi alle til ved at skabe et godt samarbejde på tværs i organisationen, for derved at sikre vidensdeling og samhørighed omkring de services timengo leverer.

Kan du sige ja til følgende:

  • Du er selvstændig, ambitiøs og positiv
  • Du drives af at levere en god support i en travl hverdag og ser ny teknologi som en mulighed for at levere netop dette.
  • Du har en god forståelse for teknologi generelt, og evnen til at anvende denne i praksis.
  • Du har indsigt i mulighederne i M365
  • Du har forståelse for Azure og VM-drift
  • Superbruger erfaring i Microsoft Office 365 applikationer.
  • Eventuelt relevante Microsoft certificeringer.
  • En uddannelse inden for Data, Teknologi, IT-drift & support eller tilsvarende, men autodidakt er også fint.

Så er vi over 50 kollegaer, der venter på dig i skønne lokaler i Ballerup med mange goder:

  • Et job, hvor du udvikler dig fagligt gennem arbejdet med ny teknologi, komplekse kundesager og markedets dygtigste kollegaer.
  • Et job, hvor du er med til at videreudvikle Danmarks bedste Microsoft-Azure services partner.
  • Et professionelt set up omkring dit arbejde, så du kan fokusere på dine opgaver og mål.
  • Stor fleksibilitet i hverdagen.
  • Et job, hvor vi vil fastholde vores markedsledende position gennem udvikling af dig og vores løsninger.
  • Et moderne IT-set up, hvor vi selv er forankret i hele 365-suiten og Azure.
  • En konkurrencedygtig løn i overensstemmelse med dine kvalifikationer
  • Et job, hvor vi passer på og er der for hinanden.
  • Personalegoder som pension, frokostordning, gratis motionstræning, sundhedsordning, sociale og faglige arrangementer.

Vi er dygtige til det, vi kan, men samtidigt er vi også ydmyge og ved, at vi altid kan gøre det lidt bedre. Og det bliver vi, ved at sparre, dele viden og være der for hinanden!

timengo ligger på Lautrupvang 1, 2750 Ballerup. Du kan se mere om os og vores services på www.timengo.com. Hvis du har spørgsmål eller er interesseret i at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte. Service Program Director Sune Lou Dusart tlf. +45 29 81 68 31 eller Service Center Manager Ulrich Kroll tlf. +45 61 42 17 35.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og kalder løbende ind til samtaler.

Som en del af ansættelsesprocessen vil du blive bedt om at udfylde en personlighedsprofil.

Gem job