IT Field Service tekniker med fokus på hardware


Vi søger dig, der har en brændende interesse for IT, og som kan forestille sig at arbejde i en global virksomhed med udviklingsmuligheder. Nu søger vi en erfaren kollega i København.

Dine arbejdsopgaver:

  • Arbejdet er varieret, med en høj grad af stort personligt ansvar og udføres ofte i store datacentre.
  • Du understøtter on site, via telefon eller computer (også Hands & Eyes support)
  • Du fejlfinder, installerer, udfører opgraderinger og udrulning på servere, storageløsninger og netværk.
  • Du konfigurerer, tester og vedligeholder styresystemer, software og diverse systemværktøjer i samråd med kunder og/eller samarbejdspartnere.
  • Du sikrer tilgængelighed af systemer med infrastruktur.

Dine kvalifikationer

  • Minimum 3-5 års relevant erfaring med server-, storage- og netværkssupport.
  • Godt kendskab til serverhardware, storageteknologier og tilhørende komponenter.
  • Du har erfaring med SAN, SAS og iSCSI storage løsninger.
  • Du har kendskab til forskellige typer styresystemer, fortrinsvis Linux, Windows, VMware, HP-UX og OpenVMS
  • Erfaring med racking og provisionering af hardware
  • Erfaring i at arbejde med SLA'er (ticket systemer)
  • Flydende i dansk og engelsk
  • Stillingen kan indebære rejser
  • Du har kørekort og adgang til egen bil

Derudover sættes stor pris på om du har

  • kendskab til IT-infrastruktur (IT-infrastrukturplanlægning, styring og dokumentationserfaring)
  • erfaring med support på Hewlett Packard Enterprise-produkter (server, storage, netværk)
  • fejlfindingsfærdigheder (hardware, OS)
  • erfaring med migration, installation og nedlukning af HW Kendskab til forskellige cloud- og virtualiseringsløsninger er ønskeligt
  • en stor interesse for IT og lyst til at udvikle tekniske kompetencer

Vi tilbyder

Et spændende og udfordrende job i en virksomhed i vækst – med tæt kontakt til slutbrugere.

Fast fuldtidsstilling med omgående opstart.

Du vil blive en del af et team og vil selvstændigt eller i tæt samarbejde med dit team have ansvaret for at håndtere indkommende incidents og requests via ticket system.

Ud over det tilbyder vi:

  • fast stilling, 100 %
  • Buddy- og onboarding program inkl. training
  • Et uformelt miljø og interne personlige udviklingsmuligheder
  • Internationalt miljø med stort fokus på trivsel

Angiv venligst i din ansøgning

  • Din tidligst mulige startdato,
  • Om du har et kørekort (klasse B)
  • Hvad dine lønforventninger er.

Send os venligst dit CV og din motiverede ansøgning, hvis vi har vakt din interesse.

Send din ansøgning via knappen "Ansøg".

Om Hemmersbach

Hemmersbach leverer IT-infrastrukturtjenester i mere end 190 lande med 50 egne datterselskaber. Vi leverer udelukkende til de førende virksomheder i IT-branchen. Vi går den ekstra mil – vi begejstrer ikke blot vores kunder, men gør også verden til et bedre sted: 20 % af vores overskud går til vores Direct Actions Hemmersbach Rhino Force og Hemmersbach Kids' Family. Derfor er Hemmersbach The Social Purpose IT Company.

Har du spørgsmål til den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte:

Britta Wolf (HR People Operations Associate)
Telefon: +47 23506517
E-mail: career.nordics@hemmersbach.com
Website: www.hemmersbach.com
Besøg os på Facebook
Besøg os på LinkedIn

Gem job

Hemmersbach Denmark ApS

Arbejdssted

København

Vigtige datoer

Indrykket:
7. marts 2025
Ansøgningsfrist:
Snarest muligt

Virksomheden tilbyder

Ansættelsestype:
Fastansættelse
Hjemmearbejde:
Tilbydes ikke
Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid