IT-supporter – 1st line
Vil du være med til at skabe vækst i et firma, som er i en rivende udvikling? Kan du skabe den gode dialog, og sætter en ære i at levere 1 klasses service? Så er det dig vi leder efter.
Vi søger nu en udadvendt, dygtig, og engageret kollega til vores 1stLine-team.
1stLine-teamet er det andet led i supportprocessen efter vores SPOC.
Som 1stLine-tekniker hos Comby vil du spille en central rolle i vores supportteam. Du vil være i tæt kontakt med vores kunder og brugere, og vil håndtere og løse tekniske problemer hurtigt og effektivt.
En vigtig del af din rolle vil være tæt samarbejde med vores SPOC (Single point of contact) som har ansvaret for at modtage alle opkald og screene alle opgaver, før de tildeles til 1stLine. Dette sikrer, at du kan fokusere på de opgaver, som matcher dine kompetencer.
Dine ansvarsområder vil være at:
- Diagnosticere og løse tekniske problemer på første niveau både interne og eksterne
- Implementering, support, og vejledning af vores IT-løsninger
- Eskalere komplekse problemer til 2. line support eller andre teams, når det er nødvendigt
- Dokumentere løsninger og opdatere vidensdatabasen
- Udføre opgaver remote, men også on-site hos vores kunder
- Sikre høj kundetilfredshed gennem effektiv kommunikation og problemløsning
Din profil:
Vi forestiller os at du har en IT-supporter-, datatekniker- eller anden lign. uddannelse, og gerne med to til fire års relevant erfaring.
Du arbejder selvstændigt, men indgår også naturligt i teams, hvor du aktivt søger løsninger i samarbejde med andre.
- Solid erfaring med teknisk support, gerne i en lignende stilling
- Stærke problemløsnings- og analytiske evner
- Kendskab til, og meget gerne erfaring med både on-premise, og cloudbaserede miljøer
- Erfaring med ITIL-processer og PSA-systemer (evt. Autotask) er en fordel
- Grundlæggende viden om netværk, operativsystem og softwareinstallationer
- Du tager ansvar og er positiv overfor kunder, forretningen og dine kolleger
Comby tilbyder:
Vi mener at en spændende og udfordrende arbejdsplads med mulighed for faglig- og personlig udvikling, samt indflydelse og ansvar danner rammen for en dynamisk og samarbejdsorienteret virksomhedskultur. Vi arbejder i flere teams, og vægter tværfagligt arbejde højt.
Combys IT Operation team – lille team, stor indflydelse.
I modsætning til de store IT-firmaer er det et forholdsvist lille team, hvor alle byder ind, så du kommer i høj grad til at kunne præge løsningerne.
Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgningsfrist – d. 18/4-25.
Kontakt info, samt yderligere oplysninger:
Vil du vide mere, står vi gerne til rådighed. Kontakt afdelingsleder Ida Linea Valdsgaard på +45 88326020. Husk at søge stillingen straks du er interesseret via linket "Ansøg" på denne side. Udvælgelsen sker løbende, og stillingen kan besættes før sidste ansøgningsfrist.
Comby består i øjeblikket af omkring 60 medarbejdere, fordelt på kontorer i Nuuk, Grønland og Slagelse, Danmark. Som MSP-virksomhed har vi specialeret os i IT-drift og support og levere skræddersyede IT-løsninger til både små og store kunder. Vores faglige ambitioner er høje, og vi er drevet af et ønske om at gøre det lettere for vores kunder at koncentrere sig om deres kerneforretning.