Com­pli­an­ce Spe­ci­a­list (Bar­selsvi­ka­ri­at)

Er du nyuddannet og brænder for compliance, eksportkontrol og GDPR? Ønsker du at arbejde i en international virksomhed, hvor du kan udvikle dine kompetencer inden for et område i konstant forandring? Så er det dig vi søger!

Om stillingen

Vi søger en engageret og struktureret Compliance Specialist til at styrke vores compliance-funktion - stillingen er et barselsvikariat på 12 måneder. Du vil få en central rolle i at sikre, at virksomheden overholder gældende lovgivning og interne politikker inden for eksportkontrol, sanktioner og GDPR, ligesom du vil få muligheden for at være med til at sætte dit helt eget præg på udviklingen af vores GDPR-complianceprogram.

Dine primære opgaver vil være:

  • Overvågning og implementering af lovgivning inden for eksportkontrol og sanktioner
  • Sikre compliance med GDPR og deltage i databeskyttelsesopgaver
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af politikker og procedurer
  • Gennemførelse af interne kontroller og risikovurderinger
  • Rådgivning og træning af medarbejdere om compliance-relaterede emner
  • Samarbejde med relevante myndigheder og interne stakeholders

Om dig

Vi forestiller os, at du:

  • Har en relevant uddannelsesbaggrund, fx cand.merc.jur., cand.jur. eller lignende
  • Er nyuddannet, færdiguddannet til sommer eller har et par års erfaring inden for compliance, jura eller risikostyring
  • Har en analytisk tilgang og sans for detaljen
  • Trives i en international kontekst og har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk
  • Er proaktiv og kan arbejde selvstændigt såvel som i teams

Vi tilbyder

  • En spændende og udviklende stilling i en global virksomhed
  • Et dynamisk arbejdsmiljø med dygtige kolleger og hvor vi passer på hinanden
  • Mulighed for faglig udvikling og specialisering inden for compliance
  • Fleksible arbejdsforhold og en uformel virksomhedskultur
  • Konkurrencedygtig løn inkl. pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Månedlig in-house fysioterapeut
  • Sociale klubber og velgørenhedsaktiviteter
  • Frokostordning, samt fri frugt, snacks og drikkevarer
  • Fælles morgen mad hver fredag

Sådan søger du stillingen:

Send din ansøgning og fortæl, hvad du kan bidrage med hos Danoffice. Husk også at uploade dit opdaterede CV.

Ansøgningsfrist er søndag den 20. april 2025 kl. 23.59, men vi inviterer løbende til samtaler, så søg derfor gerne allerede i dag.

OBS!

Vi vil også gerne opfordre dig, som synes stillingen er interessant, men ikke har samtlige af de kvalifikationer vi beder om, til at ansøge. Vi tror på at man med god oplæring, vidensdeling, godt teamwork og god ledelse kan nå langt, hvis man er nysgerrig og har den rette indstilling.
Hos Danoffice IT omfavner vi vores forskelligheder og tror på mangfoldighed, lighed og inklusion, og derfor opfordrer vi alle uanset nationalitet, etnicitet, køn, alder, religion og handicap til at søge stillingen.

Om Danoffice IT

Danoffice IT er et dansk IT Infrastruktur Powerhouse med tre lokationer i Danmark og en god håndfuld hubs på globalt plan. Vi er 350+ kolleger ligeligt fordelt i Ballerup, Svendborg og Hinnerup. Vores fokus er på at skabe effektive og skalerbare løsninger, der kan understøtte og udvikle alle typer virksomheders og organisationers operationelle krav indenfor AI, hardware, software, netværksinfrastruktur, sikkerhed og cloud-løsninger.

Gem job

Danoffice IT

Arbejdssted

Svendborg

Vigtige datoer

Indrykket:
4. april 2025
Ansøgningsfrist:
20. april 2025

Virksomheden tilbyder

Ansættelsestype:
Tidsbegrænset
Hjemmearbejde:
Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid