
IT-supporter – yd 1st level support til vores kunder
Skal din arbejdsdag handle om mere end en nedbrudt computer eller en mus, der ikke virker?
Få et job inden for IT-beredskab, hvor du:
- gør en reel forskel, så vores kunder er i stand til at håndtere, når en krise opstår og vigtige beskeder skal gives
- bliver en del af en lille afdeling, hvor du selv er med til at forme din rolle og har mulighed for hjemmearbejdsdage
- på én gang træder ind i et lokalt miljø og samtidig kan nyde godt af at være en del af et internationalt setup.
Vi er kundens lynafleder, når uheldet er ude
Blue Idea startede i 2009 og har vokset sig til Nordens førende leverandør af SMS-Service. Vi hjælper forsyninger, kommuner og boligselskaber med at sende vigtige servicebeskeder til udvalgte adresser. Og med kontorer i Danmark, Sverige og Finland er vi samtidig en del af den internationale F24-gruppe, som har kontorer verden over.
Velkommen til Customer Support
Du får base i Silkeborg, hvor vi er 11 kolleger i et rart miljø. Vi arbejder tæt sammen, og du sidder også tæt på udviklerne af vores software. I Customer Support får du 2 kolleger, og sammen står I for at yde 1st level support ved at:
- håndtere kundetickets via telefon, e-mail eller ticketsystem
- analysere og registrere kunders henvendelser for optimal videresendelse til kollegaer i 1. eller 2. niveau support, der er specialiseret i specifikke emner eller forespørgsler fra bestemte lande
- sørge for vedligeholdelse af vidensdatabaser og intern dokumentation
- samarbejde om at forbedre supportprocesser og sikre venlig og professionel kommunikation med vores kunder
Har du erfaring fra en helpdesk eller med IT-support?
Som virksomhed vokser vi og er i gang med at gå fra at være danske til at blive internationale. Så vi håber, den overgang motiverer dig. Desuden har du gode kommunikationsevner, du er kundefokuseret, og du arbejder struktureret, så du kan dokumentere dit arbejde. Endelig forestiller vi os, at du:
- måske har en uddannelse inden for IT-support eller…
- … har erfaring fra en helpdesk, hvor du har hjulpet med software
- taler og skriver flydende dansk og engelsk, da engelsk er en del af vores hverdag.
Nysgerrig?
Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte senior IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Frederik Wang på 72 45 90 74.
I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, som du kan sende via nedenstående link, allerede i dag. Til gengæld vil vi gerne bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet.
CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig.
F24 AG is Europe's leading Software-as-a-Service (SaaS) provider for resilience. More than 5,500 customers worldwide rely on F24's digital solutions to support businesses and organizations in all areas of resilience. Solutions include business messaging and service notification, emergency and mass notification, incident and crisis management, and governance, risk and compliance.
F24 supports customers in almost every industry, from energy, healthcare, industry, finance, IT, tourism and aviation to a wide range of public sector organizations. With many years of international experience, F24 is an expert in improving resilience through digital solutions.
At F24 Denmark , we help more particularly utilities, municipalities and housing associations maintain a high level of service - even in critical situations. We have developed SMS-Service so they can easily and efficiently send important information to selected addresses of citizens.
Good reasons to work at F24:
- Make a real impact! Work in an agile environment where you make an important contribution to the success of our customers and the future of our company.
- Become part of our established company with an inspiring culture, flat hierarchies and our open, honest, innovative and supportive team!
- Grow with us: We are a company on the road to success, experiencing constant international growth. You have the opportunity to help shape our development.
- Take advantage of our flexible working model: We rely on a combination of presence in our offices and work from a home office. This is how we strengthen our team spirit and at the same time give you the opportunity to achieve the best possible balance between your private and professional life.
Kontaktperson
Jens Frederik Wang
Tlf. +45 7245 9074
Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.