Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Computerworld it-jobbank will work correctly.

Forretningsudvikler med interesse for procesautomatisering
Vil du være med til at automatisere processerne i Jyske Bank? Er du optaget af procesarbejde og forretningsudvikling og vil du gerne bruge din viden sammen med dygtige kolleger i et agilt udviklingsteam? Så kan det være dig, vi søger til vores team.
Din hverdag hos os
Du bliver en del af Team BOTS, hvor vi er 7 kolleger fordelt på forretningsudviklere, it-udviklere og leder/PO.
Vi er en del af Jyske Banks udviklingsorganisation med ca. 500 kolleger og hører til i afdelingen Kreditprocesser, hvor vi er 28 engagerede kolleger, der arbejder målrettet på at digitalisere og automatisere bankens processer. Vi bygger nye løsninger og forbedrer eksisterende, altid med fokus på høj kvalitet, stabile systemer og et godt samarbejde. Vi har speciale i RPA-udvikling og procesværktøjer og der vil derfor være både mindre opgaver, der kan løses relativt hurtigt og større, komplekse opgaver, der strækker sig over lidt længere tid.
I det daglige vil du blandt andet arbejde med følgende opgaver:
- Afdækning af behov i samarbejde med brugere og interessenter
- Forretningsafklaringer og TO-BE beskrivelser
- Planlægning og udførelse af test
- Sikre nødvendig dokumentation og compliance af løsninger og leverancer
- Bidrage proaktivt i hele udviklingsprocessen for at sikre høj kvalitet og effektiv levering
Hvem er du?
Vi søger en forretningsudvikler, som har lyst til at bruge sin faglige ballast til at automatisere opgaver i vores backoffice-funktioner. Du trives med at påtage dig ansvar, du stiller spørgsmål og bidrager med nye idéer. Du motiveres af at gøre en forskel og at få tingene til at lykkes.
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse – fx på kandidatniveau – alternativ relevant erhvervserfaring.
Du har:
- erfaring med forretningsudvikling
- evnen til at overskue komplekse problemstillinger og sammenhænge
- evnen til at føre opgaver effektivt i mål sammen med interessenter og kolleger
- en kvalitetsbevidst tilgang med fokus på at skabe værdi for brugerne
- gode kommunikationsevner og kan samarbejde på tværs af afdelinger
- en struktureret tilgang til opgaveløsning og kan arbejde selvstændigt
Vi har kontor i både Silkeborg og København og teamet har kolleger på begge lokationer. Du kan derfor have arbejdssted i enten Silkeborg eller København afhængig af din bopæl.
Teamet samles typisk i Silkeborg et par dage ca. hver anden uge og i København et par dage hvert kvartal, så du må forvente lidt rejseaktivitet.
Om os og Jyske Bank
I Jyske Bank får du et fagligt fællesskab og et arbejdsmiljø, hvor trivsel, fleksibilitet og samarbejde er nøgleord. Vi har en uformel omgangstone, og du får stor medindflydelse på din hverdag og dine opgaver. Du får mulighed for hjemmearbejde, og vi vægter balance mellem arbejdsliv og fritid højt.
Ansøgning
Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge, da vi tror på, at forskellighed gør os endnu bedre sammen.
Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. Sidste mulighed for at ansøge er dog den 10. december 2025. Vi forbeholder os desuden retten til at lukke opslaget, hvis vi finder den rette kandidat.
Har du spørgsmål, så kontakt leder og Product Owner Irene Thorsen på irt@jyskebank.dk eller tlf. 2614 1997.
HR Rekrutteringspartner Mia Zenia Steen står for den videre proces.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Kom tættere på Jyske Bank-koncernen
Hvis du har lyst til at blive klogere på os, kan vi anbefale dig et besøg på Jyske Bank eller høre vores ordførende direktør fortælle om vores dagligdag og værdier i denne video.