Employer Branding

Dit employer brand er vigtigt for at tiltrække og fastholde de dygtigste it-medarbejdere. Når du arbejder strategisk med dit employer brand, kan du påvirke opfattelsen af din virksomhed ved at skabe sammenhæng mellem din virksomheds image som arbejdsplads, identitet og profil.

Computerworld og it-jobbank


Computerworld Advertorial


Med en Advertorial på Computerworld møder du kandidaterne med paraderne nede, fordi look and feel er som det øvrige redaktionelle indhold på sitet. Derfor er formatet velegnet til at showcase din virksomhed.

Computerworld Kampagne


Med jobbannere på Computerworld når du en rigtig interessant målgruppe, nemlig de it-professionelle, der ikke aktivt søger job, men som kan fristes af et spændende job, når de læser it-nyheder på Computerworld.

Computerworld Ejerskabskampagne


Med en Ejerskabskampagne på Computerworld bliver din virksomhed synlig med 100.000 visninger, så alle, der besøger Computerworld for at læse it-nyheder, ikke kan undgå at se det.

Computerworld Boost


Et Computerworld Boost sikrer, at dit ledige it-job bliver eksponeret med et joblink for 500.000 brugere på en række af Danmarks største it-medier, herunder Computerworld, landets førende it-nyhedsmedie.

Computerworld Nyhedsbrev Banner


Få din virksomheds ledige it-stillinger eksponeret med et banner i Computerworlds nyhedsbrev. Nyhedsbrevet, med dagens skarpeste it-historier fra ind- og udland, modtages af +21.000 læsere.

Computerworld Print


Nå ud til +60.000 læsere med en trykt annonce i Computerworld avisen med en job- eller employer branding-kampagne. Avisen udkommer hver anden fredag med de mest relevante it-historier fra Danmark og udlandet.

Medieplaner


Med vores Medieplaner tilbyder vi den ultimative tiltrækning af it-profiler over 3, 6 eller 12 måneder. Planerne er et miks af egne, sociale og Computerworlds medier, der brander dig og din virksomhed.

it-jobbank


Skyscraper Banner


Få dit banner på forsiden af it-jobbank: Et Skyscraper Banner på it-jobbank, er en effektiv måde at skabe større synlighed overfor de mange jobsøgende, der hver dag søger job på it-jobbank.

Grafisk Skabelon


Vi giver dig mulighed for at lade jobannoncen afspejle, hvem I er og give kandidaterne et godt indtryk af, hvordan det er at arbejde hos jer. Det betyder et visuelt løft af anonncen, så den skiller sig ud.

Karrieremail Tema


Med et Karrieremail Tema får du en artikel i it-jobbanks nyhedsmail, der sendes til over 40.000 kandidater. Artiklen bruges typisk som Employer Branding og omhandler ofte din virksomhed som arbejdsplads.

Karrieremail Banner


Med et Karrieremail Banner får du et stort grafisk banner i it-jobbanks nyhedsmail, der sendes til over 40.000 kandidater. Banneret bruges som Employer Branding, og det viser kandidaterne, hvad I søger.