Senior Supporter til FTZ


For at de frie autoværksteder også står stærkt i fremtiden, har FTZ udviklet en vifte af digitale løsninger, der gør hverdagen lettere for dem. Deres kunder har travlt og de har derfor brug for en ny kollega til at hjælpe i supporten.

Du bliver en del af et engageret team og får en alsidig hverdag med kontakt til dine kollegaer i marken, jeres kunder, samt dine kollegaer i udviklingsafdelingen.

FTZ står overfor at evaluere eksisterende processer og redskaber i supporten, og du får derfor rig lejlighed til at bidrage til forbedringer. Du vil derfor kunne få indflydelse på retningen og opbygning af en endnu bedre og serviceorienteret support.

Din rolle vil til at starte med centrere sig om at håndtere komplekse fejl og problemer samt ønsker fra kunderne. Du skal være garant for, at alle kritiske fejl og forespørgsler bliver håndteret professionelt og effektivt.

FTZ har en stærk virksomhedskultur med højt til loftet, kort til toppen og tillid til hver enkelt medarbejder. FTZPlus kundestyringssystem, Online Booking, Serviceaftalemodul og FTZ App er nogle af de interessante digitale produkter.

Dine opgaver

  • Være det kritiske bindeled mellem kunder, konsulenter og udviklingsafdelingen
  • Registrere og dokumentere supportanmodninger og løsninger i supportsystemet
  • Samarbejde tæt med udviklingsteamet for at rapportere og løse fejl
  • Udføre brugersupport og træning ved behov
  • Bidrage til forbedring af dokumentation og automatisering af supportprocesser
  • Deltage i test af de digitale løsninger op til releases

Dine kvalifikationer

  • Erfaring med teknisk support eller kundeservice, gerne inden for softwareapplikationer
  • Stærke problemløsningsfærdigheder og evnen til at tænke analytisk
  • Selvhjulpen og selvkørende når du løser opgaver, men søger hjælp når det er nødvendigt
  • Fremragende kommunikationsevner og stærkt kundefokuseret tilgang
  • Du er kendt for din energiske, empatiske og tillidsskabende optræden
  • Du holder hovedet koldt i en presset situation
  • Grundlæggende forståelse for SQL-databaser og fejlfinding
  • Kendskab til .Net C# kode er en fordel
  • Kendskab til ITSM-systemer som fx Service Now vil være en fordel
  • Kendskab til ITIL-principper
  • Ønske om at lære og udvikle sig i et hurtigt skiftende miljø
  • Uddannelse som datatekniker, IT-supporter eller datamatiker evt. med speciale i infrastruktur
  • Gerne et par års erfaring i en lignende support funktion

FTZ tilbyder

En udfordrende stilling hos Danmarks førende autogrossist. Autobranchen er under forandring, og FTZ går i front og er med til at præge udviklingen. Du bliver en del af en virksomhed, hvor kundefokus, medarbejderfokus, service og samarbejde er i højsædet.

Du får en arbejdsplads med gode forhold og stor selvstændighed i rollen. Faglige udfordringer og afvekslende opgaver. Engagerede kolleger og stor kontaktflade.

Kontaktperson
Jesper Buch-Rønne
jesper@recruit-it.dk
Mobil: +45 61 33 20 10
Telefon: +45 71 99 02 10

Om FTZ

FTZ blev grundlagt i 1962, og er engrosleverandør til autobranchen, og de leverer varer, der er af kvalitet på linje med de dele, bilerne oprindeligt er bygget af. I de fleste tilfælde fra samme leverandør og produktionslinje. FTZ-konceptet, med levering direkte og kun til den professionelle autobranche, støttes af stort set alle reservedelsproducenter, der også leverer direkte til samlebåndet på bilfabrikkerne.

I dag er FTZ autobranchens største spiller og har 50 afdelinger fordelt rundt i hele Danmark og på Færøerne. Der er i alt flere end 1.100 medarbejdere beskæftiget på landsplan.

Du kan læse mere om FTZ her

Gem job