Teamleder til Hosting og Support


Er du på udkig efter en teamlederstilling, hvor du kan udfolde dine kompetencer inden for ledelse og være med til at sikre et stabilt hostingmiljø? Og kunne du tænke dig at spille en stor rolle i planlægning og implementering af migreringen fra eksisterende VMware-miljø til Microsoft Azure på egen Azure Stack HCI platform? Så læs videre - måske det er dig, vi mangler. Hos os bliver du en del af et team af dygtige og engagerede kollegaer i en kultur med højt til loftet, hvor der er fokus på kunder og kvalitet.

Ansvarsområder:

  • Daglig ledelse af driftsafdelingen i hostingcenter.
  • Samarbejde omkring planlægning af det daglige arbejde i teamet.
  • Ansvar for planlægning, koordinering og driftsunderstøttelse af nuværende og nye kunder.
  • Overvågning og sikring af stabil drift i hostingmiljø.
  • Aktiv deltagelse i planlægning og implementering af migreringen fra eksisterende VMware-miljø til Microsoft Azure på egen Azure Stack HCI platform.
  • Sikre høj kundetilfredshed gennem effektiv problemløsning og kommunikation med kunder.

Kvalifikationer:

  • Minimum 5 års erfaring inden for IT-drift.
  • Solidt kendskab til Microsoft Azure og Microsoft Hyper-V.
  • Erfaring med Veeam Backup & Replication eller tilsvarende backup-løsninger.
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Evne til at træne og udvikle teammedlemmer.
  • Analytisk og problemløsningsorienteret tilgang.
  • Evne til at arbejde effektivt under pres og håndtere flere opgaver samtidigt.
  • Ønske om at opretholde høj standard for compliance og sikkerhed.

Øvrige oplysninger

Stillingen indebærer et dynamisk og udfordrende miljø med mulighed for personlig og faglig udvikling. Teamlederen vil referere direkte til Head of IT Operation og vil være en central spiller i implementeringen af strategiske initiativer og forbedringer. Fleksibilitet og mulighed for delvist fjernarbejde kan være en mulighed efter behov og aftale.

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker

Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. I 2023 har Unik indgået et strategisk samarbejde med Main Capital Partners, som et led i den igangværende udvikling til en førende Software-as-a-Service-udbyder (SaaS).

Med næsten fire årtiers erfaring har vi positioneret os med markedets mest anvendte softwareløsninger. Mere end 240 medarbejdere og konsulenter i Vejle, Aalborg, København og Warszawa servicerer hver dag mere end 900 kunder lige fra store private og almene boligforeninger til advokatkontorer og juridiske afdelinger i hele Danmark.

Great Place to Work har kåret Unik som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her

Gem job