Team Manager til vores Customer Service i København


Tag lederskab inden for IT-serviceverdenen og skab enestående kundeoplevelser! Uanset om du er en erfaren personaleleder eller klar til at tage det næste skridt i din karriere, så er her en unik mulighed.

Vi søger en Team Manager til vores Customer Service Team i København, der er dedikeret til både personaleledelse og at levere den ultimative kundeservice. I vores dynamiske og ambitiøse organisation lægger vi stor vægt på høj faglighed, engagement og kvalitet. Du kommer til at vise vejen for teamet.

Tæt samarbejde med kunderne - Vi lever af stærke relationer og ny teknologi

Hos IT Relation mener vi, at tæt samarbejde med kunderne er nøglen til succes. Vores motto #closertocustomers er mere end blot et hashtag; det er vores

tilgang til at skabe værdi for vores kunder. Som Team Manager vil du være med til at omsætte denne tilgang til konkrete resultater ved at arbejde tæt sammen med vores kunder for at skabe de bedste løsninger, og sikre den bedste kundeoplevelse.

Din hverdag vil omfatte:

  • Personaleledelse, motivation og videreudvikling af teamet
  • Deltagelse på kundemøder og sikre kundetilfredsheden
  • Rapportering og eksekvering på IT Relations mål og KPI´er
  • Opfølgning på drift styring og koordinering af opgaver
  • Identifikation af optimeringsmuligheder for at forbedre vores service.
  • Bidrage til udviklingen af vores kunderejse overfor kunderne

Et sjovt og travlt arbejdsmiljø i København

Som Team Manager bliver du leder for et stærkt team på 25 dedikerede kolleger, der arbejder med mange forskellige opgaver samtidig med højt humør. Hele IT-supportfamilien består af 120 kolleger spredt over hele Danmark, og sammen servicerer vi tusindvis af kunder inden for forskellige brancher i hele landet. Herud over bliver du en del af et stærk lederteam, hvor der altid er god sparring at hente.

Hvad tilbyder vi dig?

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig fagligt og personligt. En arbejdsplads med fokus på work-life balance, de bedste kollegaer og et stærkt socialt fællesskab.

IT Relation er en virksomhed, hvor tingene går stærkt. Derfor er det vigtigt, at du er omstillingsparat og trives i en hverdag, hvor du ikke ved, hvad dagen vil bringe og hvilke opgaver der venter på dig. Her får du en spændende arbejdsplads med masser af muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Hvad gør dig til et godt match?

For at understøtte vores vækstrejse har vi brug for dig, som kan og vil tage ansvaret for vores velfungerende Customer Service og samtidig sikre, at teamet ledes videre i IT Relations-ånden med stort fokus på vores værdier. Du tænker og handler proaktivt, helhedsorienteret og struktureret samt er fagligt nysgerrig, initiativrig og selvstændig.

Vi søger en kollega, der:

  • Forstår vigtigheden af god kundeservice og ved, at det er derfor, kunden bliver hos os i mange år.
  • Gerne har erfaring med personaleledelse, ideelt set fra en servicedesk (men ikke afgørende).
  • Har teknisk indsigt og forståelse for Windows-platforme, Remote Desktop, Exchange & Office 365 og Microsoft Office Suite.
  • Er velformuleret på både dansk og engelsk, i skrift og tale.

Er du vores nye kollega?

Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Det indhentes straffeattest forud for ansættelse.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Director of Customer Services, Camilla Rohbrandt på telefon 2080 9434.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Gem job

IT Relation A/S

Arbejdssted

København

Vigtige datoer

Indrykket:
22. november 2023
Ansøgningsfrist:
Snarest muligt