Web Ex­pe­ri­en­ce Manager med flair for bru­ger­rej­ser og per­for­man­ce­op­ti­me­ring

Drømmer du om et job, hvor dine faglige udfordringer og professionelle bedrifter bliver en gevinst både for dig selv og for alle danskere? Vil du sikre fantastiske brugeroplevelser på Danske Spils webløsninger, og har du lyst til at blive en del af en sjov og forretningsorienteret kultur? Så har vi en spændende stilling til dig i vores afdeling, Digitalt Salg, som Web Experience Manager. 

"Vi er en afdeling med et sundt mix af meget høj faglighed og godt humør. Vi tror på hinandens ekspertiser og er ikke bange for at samarbejde på tværs af kompetencer for at opnå det bedste resultat. Kulturen i afdelingen og Danske Spil er second-to-none. Man mærker virkelig, hvordan alle brænder for deres produkt, faglighed og at være med til at skabe en af Danmarks bedste arbejdspladser" - Kollega i Digitalt Salg. 

Velkommen til Digitalt Salg i Danske Spil.

Danske Spils onlinekanaler genererer ca. 2/3 af spilleindtægterne. I Digitalt Salg er vi ansvarlige for at drive onlinesalg på web/mobil web, i vores apps og på tablets i retail. Sammen med vores kolleger fra produkt, marketing og IT-udvikler og optimerer vi kundeoplevelsen for alle, der besøger vores digitale løsninger. Vi fokuserer på salg, men vi går ikke på kompromis, når det kommer til ansvarlighed og ordentlighed. Det forventer vi heller ikke, at du gør. 

Vores hold består af både UX- og UI-specialister, app managers og product owners, der målrettet arbejder med kommerciel drift af vores platforme, digital udvikling, optimering af kunderejser og forbedring af konverteringsrater. Vi arbejder digitalt med alle Danske Spils 17 brands, herunder Oddset og Lotto.  

Lidt om dig, dit ansvar og dine opgaver. 

Som en del af vores Digitalt Salg & UX-team vil du sørge for, at kampagner, produkter og øvrige budskaber dagligt præsenteres attraktivt og brugervenligt på vores website. Derudover vil du deltage i en række spændende udviklingsprojekter omkring vores CMS (Sitecore), tværgående webløsninger og forretningen. Godt samarbejde er vigtigt for dig, og du trives i tæt samarbejde med både UX/UI-teamet, udviklere samt øvrige bidragsydere, interne såvel som eksterne.  

Vi forventer, at du kan omsætte strategi, analyser og brugerundersøgelser til digitale løsninger, som bidrager til det overordnede salg- og serviceniveau, ligesom du selv følger med i nye trends og metoder indenfor branchen. Du er vant til at design og udvikling tager afsæt i salgs- og trafikdata, brugertests og andre former for kundeindsigter. Derudover har du gerne min. 2-3 års erfaring fra en lignende stilling. 

Dine opgaver bliver blandt andet: 

  • Opsætning og optimering af content i CMS (f.eks. landingpages og kampagner) 
  • Videreudvikling af Danske Spils interne kommercielle webløsninger i CMS (Sitecore) 
  • Kvalificering/modning af webløsninger i samarbejde med UX/UI 
  • Sikre opfølgning og løbende performanceoptimering 
  • Koordinere, udarbejde og refine user stories til udviklingsteams 
  • Sikre kvalitet og rettidig lancering af kampagner m.m.  
  • Projektdeltagelse på tværs af afdelinger i Danske Spil 

Både som virksomhed og som afdeling tænker og arbejder vi som et hold. Vi løser opgaver i samarbejde, har hinandens ryg, holder det vi lover, kommer med sparring og input, føler et fælles ansvar for, hvad der sker, også udenfor vores egne ansvarsområder, og har et øje for vores kollegers trivsel. Derudover griner vi meget, og deler vores interesser – hvad enten det er for vinylplader, designscoops på DBA, eller favorit fodboldklub (sidstnævnte kan være følelsesladet). 

Derfor vil vi gerne have en kollega med ombord, som: 

  • Er åben og nysgerrig 
  • Kommunikerer på en konstruktiv måde 
  • Har erfaring med agil udvikling 
  • Gerne giver en hånd med, når der er brug for det 
  • Har stærke kommunikations- og stakeholdermanagementevner 

Vil du være med til at underholde danskerne?  

Vi læser ansøgninger igennem løbende, men deadline for at søge er den 26. november 2023. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Rune Riera, teamleder for Digital Sales & UX, på ruri@danskespil.dk eller tlf. 9390 1177. Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Senior HR Business Partner, Kamilla Høg Jakobsen på kahj@danskespil.dk.  

Vi glæder os til at høre fra dig. 


Til glæde og til gavn for hele Danmark

Du kender sikkert vores firmanavn og vores produkter, men ved du også, at Danske Spil er til glæde og til gavn for hele Danmark? Danske Spil er ejet af den danske stat (81 %) samt de to store idrætsorganisationer, DGI (9,5 %) og DIF (9,5 %). Gennem årene har titusindvis af gode formål  i dansk idræts-, kultur- og foreningsliv haft gavn af de milliarder af kroner, danskerne har bidraget med ved at spille hos Danske Spil. Hver en krone, vi har i overskud, går tilbage til det danske samfund. Enten i form af udlodningsmidlerne eller direkte i statskassen.

Danske Spils særlige historie, rammevilkår og konkurrence- og markedsposition stiller store og særlige krav til, at vi altid er ansvarlige, sætter markedsstandarder og er konkurrencedygtige. Samtidig skal Danske Spil være på forkant med trends og udviklingen i markedet samt kundernes ønsker og behov.

Hvert år spiller 1,9 millioner danskere hos os enten online eller via en af vores 3.800 forhandlere. I 2022 leverede vi 2,9 milliarder kroner tilbage til samfundet. Men vi er ikke kun sat i verden for at sikre penge til samfundet. For i Danske Spil er vi 480 medarbejdere, der med et stærkt etisk kompas arbejder for at begrænse ludomani, hvidvask og matchfixing, for spil skal være ansvarlig underholdning.

Gem job

Danske Spil A/S

Arbejdssted

Brøndby

Vigtige datoer

Indrykket:
10. november 2023
Ansøgningsfrist:
26. november 2023