For­ret­nings­a­na­ly­ti­ker til Koncern IT's IAM-kontor (Identity og Access Ma­na­ge­ment)


Er du en skarp analytiker, og kan du arbejde i spændefeltet mellem bruger, forretning og it?

Og har du tilmed erfaringer med Identity og Access Management (IAM)?

Så kan du være den, vi søger.

Koncern IT i Københavns Kommune varetager drift og udvikling en af Danmarks største IGA-platforme. Vi søger en forretningsanalytiker, der kan kortlægge og identificere bruger- og forretningsbehov, der kan omsættes til videreudvikling af platformen – alt sammen med henblik på at skabe en god oplevelse for vores brugere, samt effektive og sikre arbejdsgange.

Du bliver en del af IAM-kontorets IGA-team, som arbejder efter Scrum-metoden og de agile principper. Teamets opgaver spænder vidt fra de meget tekniske til de mere forretningsorienterede. Det kan være en fordel, hvis du har erfaring fra andre stillinger som forretningsanalytiker, eller har arbejdet med IAM. Det vigtigste er dog, at du har gode analytiske og kommunikative evner, er selvstændig, er god til at samarbejde og skabe relationer, og at du er motiveret for at arbejde med bruger- og adgangsstyring.

Kan du se dig selv i nedenstående opgaver?

  • Kortlægge og skabe indsigt i bruger- og forretningsbehov.
  • Undersøge og kortlægge processer og brugerrejser.
  • Omsætte behov til løsningsdesign.
  • Implementere tiltag, der forbedrer anvendeligheden af vores produkter.
  • Udarbejde kravspecifikationer og koordinere samarbejdet med eksterne leverandører.
  • Rådgive interne og eksterne samarbejdspartnere om brugen af vores platform.
  • Indgå i projekter på tværs af IAM-kontoret.
  • Udbrede brugen af platformen og andre IAM-produkter.

Hvem er vi?

IAM-kontoret i Koncern IT består af i alt 23 medarbejdere, som arbejder med forskellige grene af IAM, og sikre en effektiv og sikker bruger- og adgangsstyring for de mere end 35.000 it-brugere i Københavns Kommune. IGA-teamet består af i otte medarbejdere med forskellige baggrunde – to udviklere, tre forretningskonsulenter, en it-arkitekt, en Product Owner og en Scrum Master. Vi fordeler os på alle aldersgrupper, og er kendetegnet ved, at vi arbejder fokuseret, uden at det bliver kedeligt. Vi har højt til loftet og lover rig mulighed for udfordringer og læring.

Løn- og ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med familievenlige arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde og flekstid. Jobstart er hurtigst muligt.

Yderligere information

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef (konst.) Djaco Khabat Ahmad på 2465 4537, Product Owner Frederik Folkmann Jørgensen på 2332 3660 eller Product Owner Anne Frisenholt Bach på 2014 3903.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og relevante bilag.

Søg via linket senest tirsdag den 12. marts 2024.

Vi holder samtaler løbende.


Om Koncern IT

Vi er KIT – Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi er en mangfoldig arbejdsplads, hvor du sammen med 400 ambitiøse kollegaer kan prøve kræfter med en bred palette af opgaver inden for IT, digitalisering og ny teknologi. Mød os på Koncernit.kk.dk.

Gem job

Københavns Kommune

Arbejdssted

København NV

Vigtige datoer

Indrykket:
13. februar 2024
Ansøgningsfrist:
12. marts 2024