Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

First-level IT-supporter til ud­vik­lings­fo­ku­se­ret IT-or­ga­ni­sa­tion

Vil du:

  • indgå i et supportmiljø, der rykker på tingene, når vi ser, at noget kan optimeres
  • styrke kommunens medarbejdere med effektiv IT-support
  • have fleksible arbejdstider og mulighed for 2 ugentlige hjemmearbejdsdage?

Så kom og få medindflydelse i en stor organisation som en del af et velfungerende team.

“Vi har et vildt godt sammenhold og er der for hinanden både fagligt og personligt. Og selv når der er travlest, kan vi sagtens stadig joke med hinanden,” siger IT-supporter og proceskoordinator Sara Ellis Knudsen.

Velkommen til en ressourcestærk kommune, der ser fremad

Gladsaxe Kommune har de økonomiske rammer til at arbejde kreativt med den nyeste teknologi. Fx undersøger vi lige nu, hvordan vi kan bruge kunstig intelligens bedst muligt i kommunens arbejdsprocesser.

Vi holder til i lyse lokaler, der er blevet renoveret indenfor de sidste 10 år. Det er også her, du møder dine nye kolleger i Digitaliseringsafdelingen.

Få imødekommende kolleger, der støtter dig

Afdelingen består i dag af 23 kolleger, hvoraf 7 af dem ligesom dig arbejder med IT-support. Vi nyder godt af en synlig og lydhør ledelse, der sætter udvikling lige så højt, som vi selv gør.

Dit nye team er en god blanding af forskellige aldersgrupper og ancienniteter. Vi har det til fælles, at vi har en ærlig dialog, er gode til at bakke hinanden op og sætter pris på at mødes til fx fredagsbarer og brætspilsaftener.

First-level support til velfærdssamfundets frontløbere

Når socialrådgiveren har bøvl med Outlook, eller sosu-assistentens iPhone gør knuder, så er det dig, de ringer til, næst efter den lokale superbruger. Du har telefonvagten 2 halve dage om ugen, og ellers løser du supportsagerne pr. mail.

En gang om ugen deltager du i vores forbedringstavlemøder, hvor vi vender frustrationer og gode idéer i alle størrelser og omdanner dem til konkrete projekter.

Du supporterer kolleger i alle kommunens afkroge, når du:

  • besvarer first-line supportspørgsmål, som du får via telefon, mail og fysiske henvendelser
  • klargør, problemløser og foretager fejlsøgninger på computere og mobile enheder – vi arbejder med Windows og iOs
  • står for brugeradministration i fagsystemer
  • laver vejledninger til brugere og kolleger.

Vi arbejder med Microsoft Windows, Active Directory, Microsoft SCCM, Office 365 og SharePoint og skal nok lære dig op i det, du ikke kender i forvejen.

Du får flekstid og frihed under ansvar

Du står selv for din timeregistrering. Og med 2 mulige hjemmearbejdsdage om ugen samt betalt frokostpause, får du gode muligheder for at få hverdagen til at gå op i en højere enhed.

Du kan problemløse ud fra din generelle IT-viden, og du:

  • har måske erfaring fra en lignende stilling og/eller er uddannet IT-supporter – men andre baggrunde er også velkomne
  • er god til at vejlede andre, uanset deres IT-kendskab – og du formår at håndtere deres reaktion, hvis sagen tager længere tid, end de havde forestillet sig
  • kan se dig selv indgå i en stor organisation med faste processer
  • er klar til at arbejde med systemer, der hele tiden udvikler sig.

Klar til at støtte op om velfærdens helte?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mark Kvanner på 7245 9607.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kontaktperson

Mark Kvanner
Rekrutteringskonsulent

tlf. +45 72 45 96 07
Mail: mark@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job