Jyske Finans søger en Business Developer - Har du vilje til at gøre en forskel?


Har du et brændende engagement og et skarpt øje for at udvikle forretning? Bliver du motiveret af at have stor indflydelse på de projekter, du arbejder med - og for at levere løsninger, der giver værdi for interne og eksterne kunder?

Så er det måske dig, vi leder efter!

Hos Jyske Finans er IT og forretningsudvikling en strategisk topprioritet og aspirationerne for området er meget høje. Det er derfor et område, der spiller en betydelig rolle for at vi i virksomheden kan nå vores fælles mål, hvor den grønne dagsorden fylder mere og mere. Vi samarbejder tæt med partnere, kunder og leverandører både lokalt og internationalt og vores mål er altid, at skabe løsninger, der gør en forskel.

Dit bidrag som Business Developer i Jyske Finans vil bl.a. være:

  1. At fungere som en af nøglepersonerne ved at være bindeled mellem forretningen, kunderne og IT. Rollen er nødvendig for at sikre, at samarbejdet og kommunikationen fungerer godt.
  2. At arbejde på en bred vifte af projekter og opgaver, der varierer i størrelse og omfang. Det kan omfatte store strategiske projekter i samarbejde med Jyske Finans' samarbejdspartnere, men også mindre interne projekter og opgaver.
  3. At sikre, at alle kunderettede projekter har en friktionsløs kunderejse i centrum. Her er målet, at det skal være nemt og enkelt at være kunde hos Jyske Finans.

I IT & Business Development kører vi efter et ”you build it, you run it” koncept. Det betyder, at vores afdeling selv håndterer alle aspekter af de løsninger, vi bygger. Lige fra de indledende analyser til drift og support. Derfor er det vigtigt, at du synes, det er spændende at have en afvekslende hverdag, og at du gerne vil tage medansvar for hele processen.

En del af et solidt team

Du indgår som en central figur i et team bestående af seks erfarne Business Developers, som prioriterer specialiseret ekspertise og kontinuerlig fornyelse. Vi tager stort ansvar for de løsninger, vi leverer til vores kunder, og vi stræber altid efter at blive bedre - både i forhold til personlig udvikling og de processer, vi følger.

Vi arbejder tæt sammen med vores IT-teams, hvor vi har en agil tilgang til vores arbejde. Dette medfører, at vi er tilpasningsdygtige, hurtige til at reagere og løbende optimerer vores service for at opfylde vores kunders krav.

Din profil – videbegærlig og forretningsorienteret

Du er forretningsudvikler på højt niveau, og bliver motiveret af at omsætte komplicerede problemstillinger til løsninger, der giver værdi for interne og eksterne kunder. Du er god til at samarbejde og til at indgå i dialoger på alle niveauer. Personlig og faglig udvikling er konstant på Jyske Finans’ dagsorden. Vi investerer derfor meget i netop dét, og vi leder derfor efter dig, der også er videbegærlig og opsøgende – mest fordi du ikke kan lade vær’!

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har en relevant videregående uddannelse og løbende har dygtiggjort dig
  • Er i stand til at evaluere og forbedre forretningsprocesser
  • Optaget af at skabe gode kundeoplevelser, som giver gode forretninger
  • Udviser effektivitet og fremstår med selvsikker tilstedeværelse
  • Er nysgerrig af natur og gerne vil forstå, hvordan IT og forretningsudvikling bidrager til at nå Jyske Finans’ strategiske mål
  • Er interesseret i at opbygge domæneviden om lån og leasing
  • Tager ansvar for egne opgaver og medansvar for teamets opgaver.

Jyske Finans IT & Business Development: Forretningsudvikling, agilitet, og høj faglighed

IT & Business Development udgør en enhed på 25 engagerede og kvalificerede medarbejdere, der har ansvaret for at udvikle, forvalte og delvist drifte de IT-platforme og produkter, som Jyske Finans benytter sig af og tilbyder i markedet. Jyske Finans er en organisation med en flad struktur, hvor du møder fagligt dygtige kollegaer, der altid er klar med støtte og sparring. Vi arbejder agilt, uden at være religiøse omkring det, og har hele tiden fokus på at forbedre vores processer. Ikke mindst så er arbejdsglæde, fleksibilitet og trivsel vigtige elementer i vores hverdag.

Ansøgning

Vi oplever mangfoldighed som en fordel i vores opgaveløsning og i vores fællesskab. Derfor opfordrer vi alle til at søge.

HR Partner Anni Bech Kristoffersen vil tage sig af din ansøgning i samarbejde med Senior Director, Michael Bækgaard Johnsen.

Klik på nedenstående link og send os dit CV snarest muligt, da vi indkalder til samtale løbende.

Ansøgningsfristen er den 10. marts.

Mere information

Hvis du er interesseret i jobbet, eller har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os:

Michael Bækgaard Johnsen
Senior director
mbj@jyskefinans.dk
89 89 40 09
29 70 12 60

Tina Brændstrup
Manager and Business Developer, POS
tb@jyskefinans.dk
89 89 66 71
30 25 34 94

Gem job

Jyske Bank

Arbejdssted

Silkeborg

Vigtige datoer

Indrykket:
19. februar 2024
Ansøgningsfrist:
10. marts 2024