IT System Manager


Har du erfaring med at kvalitetssikre den daglige applikationsdrift? Vil du levere driftssikkerhed og sikre høj system performance? Får du energi af at samarbejde og kommunikerer med interne og eksterne samarbejdspartnere? Så har vi jobbet til dig.

Vi søger en teknisk velfunderet IT System Manager til vores afdeling ”Tolling system & ERP Operations”. Her bliver du en del af en stærk og engageret afdeling, hvor vi er ansvarlige for den daglige drift, tilpasning og support på specifikke forretningsapplikationer inden for tolling og koncernens regnskabssystem D365FO.

Dine arbejdsopgaver

I rollen som IT System Manager skal du sikre styring af leverancer fra eksterne leverandører såvel som interne stakeholders. Herunder sikre korrekt prioritering og dokumentation, der stemmer overens med respektive standarder. Desuden vil dine overordnede arbejdsopgaver se således ud:

  • At bedrive effektiv projektledelse i forbindelse med opgradering og implementering af nye løsninger
  • Anvendelse og optimering af release & deployment processer
  • Modtage, teste og ibrugtage IT-løsninger fra projektorganisation og leverandører efter ITIL-principperne
  • Koordinere og prioritere daglige driftsopgaver i samarbejde med egen organisation og leverandører
  • Sikre høj systemtilgængelighed og datakvalitet
  • Implementere driftsoptimeringer og besparelser i ERP-løsningen på Microsoft Azure platformen
  • Implementere løsninger og driftsoptimere på GNSS prismotor til kommende vejafgift for lastbiler

Din profil

Du har erfaring med drift af systemer i rollen som application manager, IT-systemejer, system manager, driftsleder eller lignende. Desuden brænder du for driftsledelse og håndtering af IT-applikationer, og sætter krav og målsætninger for oppetid og system performance. Derudover vægter vi følgende:

  • Du har en relevant teknisk og/eller projektlederuddannelse
  • Du trives i et miljø, hvor løsninger løbende udvikler sig og kan skifte retning
  • Erfaring med ITIL-processer og rammeværk
  • Arbejde struktureret og holde overblik over flere delleverancer, systemer og udfordringer
  • Er god til at samarbejde, vant til at arbejde med deadlines og afhængigheder, hvor opgaven først er løst, når hele teamet er i mål
  • Kan håndtere opståede ændringer og bidrage til hurtig løsning af problemstillinger
  • Gode dansk og engelskkundskaber i skrift og tale.

Din kommende arbejdsplads

Afdelingen består i forvejen af 3 driftsledere 1 projektleder og 4 driftssupportere. Driftslederne sidder alle med ansvar for specifikke systemer, der løser opgaver i Sund & Bælts brede vifte af ansvarsområder. Udover en varieret hverdag med spændende opgaver får du også en arbejdsplads med god energi og gode kolleger. Desuden tilbyder vi følgende:

  • Billig og bæredygtig kantineordning
  • Sundheds forsikring
  • En god pensionsordning
  • Mulighed for personlig udvikling.

Dit primære arbejdssted kan alt efter præferencen, være på vores driftskontor ved betalingsanlægget i Halsskov, eller på vores kontor i Vester Søgade, København. Der forventes også at være arbejdsdage på den modsatte lokation.

Interesseret?

Send os din ansøgning og CV snarest muligt og senest d. 28. februar 2024.

Vi indkalder og holder samtaler løbende, så hvis denne stilling er noget for dig, så tøv ikke med at få sendt os din ansøgning nu.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller virksomheden, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Michael Vinholt Marner på mail mivm@sbf.dk eller +45 31 42 39 58.

Om os

Sund & Bælt bygger, driver og vedligeholder brugerfinansieret infrastruktur, herunder Storebæltsbroen såvel som den kommende Femern forbindelse. Vi er en organisation i rivende udvikling med flere spændende projekter og undersøgelser i gang. Du kan læse meget mere om Sund & Bælt og vores mange forskellige aktiviteter på vores hjemmeside: Om os (sundogbaelt.dk).

Gem job

Sund & Bælt Holding A/S

Arbejdssted

Korsør eller København

Vigtige datoer

Indrykket:
21. februar 2024
Ansøgningsfrist:
28. februar 2024