Kun­de­kon­su­lent til IT-virk­som­hed i vækst


Vi har en mission om at gøre arbejdstidsregistrering så nemt, effektivt og intelligent som muligt for vores mere end 40.000 daglige brugere! Vil du med på vores vækstrejse?

Trives du med en arbejdsdag, hvor problemløsning og kommunikation er i fokus? Brænder du for den gode service? Kan du skabe gode relationer med forskellige kundetyper? Så er det måske dig, vi leder efter!

I Intempus er vi drevet af at skabe brugervenlige og intelligente tidsregistreringsløsninger for vores kunder. Vi udvikler hele tiden vores system med ambitionen om at gøre det administrative arbejde så nemt og effektivt som muligt for vores +40.000 brugere. En helt central del af Intempus er vores kompetente supportteam, som hver dag er med til at sikre en god oplevelse for vores kunder.

Og det er her, hvor du kommer ind i billedet! Vi står nemlig og mangler dig - en udadvendt og serviceminded kundekonsulent til vores fantastiske supportteam.

Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor der er en uformel atmosfære med plads til nye ideer, kommunikation på tværs af teams og titler, grin og ikke mindst mulighed for at tage ansvar og udvikle sig professionelt. Det lyder ikke helt dumt, vel?

Vi tilbyder

  • Grundig oplæring og kompetenceudvikling
  • Åben, humoristisk og ambitiøs omgangstone med “højt til loftet”
  • Frihed under ansvar og mulighed for indflydelse
  • En arbejdsplads som vægter fællesskab – også på tværs af afdelingerne
  • Lækker frokostordning, fredagsbar og sociale arrangementer
  • Og ikke mindst søde og hjælpsomme kollegaer

Hvad laver sådan en Kundekonsulent i Intempus?

Vores support er helt afgørende for, at vi fortsat har glade og tilfredse kunder. Som Kundekonsulent vil du være en vigtig del af vores support-team, der dagligt supporterer vores mere end 2000 kunder via chat eller telefon.

Vi går ind for kvalitet frem for kvantitet, og du vil hverken blive vurderet på ligegyldige KPI’er eller urealistiske målsætninger. Tværtimod går vi op i, at du kan løse problemer, skabe gode relationer med kunderne og et stærkt samarbejde med resten af teamet.

Hvilken person er det så, vi står og mangler?

Generelt er vi vilde med alle slags personlighedstyper, og vores kontor består da også af alt fra amatørbagere, passionerede fodboldfans, morgenfriske træningsentusiaster til folk der bare elsker at binge Netflix i fritiden. Til vores tomme support-stol, drømmer vi om en person, som:

  • Er frisk, proaktiv og kommer med god energi
  • Elsker at hjælpe kunder med at løse udfordringer på både skrift og over telefonen
  • Brænder for problemløsning og værdsætter at yde en fantastisk service
  • Har let ved IT og nye systemer (uden at du behøver være et IT-geni)
  • Taler flydende dansk og engelsk
  • Kan arbejde fysisk på vores kontor (med mulighed for at arbejde delvist hjemme)

Hvem er vi?

Intempus er en dansk softwarevirksomhed, der har specialiseret sig i at lave digital timeregistrering til danske virksomheder. Virksomheden blev grundlagt tilbage i 2012 af vores nuværende CEO. Vi har kontorer både i Aarhus og KBH, og vores team består i dag af 38 kollegaer med forskellige baggrunde og nationaliteter. Intempus har siden marts 2022 været en selvstændig del af Visma koncernen, som er skandinaviens største virksomhed inden for administrativ cloud-software.

Send os en ansøgning

Kan du se dig selv som vores næste Kundekonsulent? Så glæder vi os til at høre fra dig!

Har du spørgsmål eller brug for at vide mere om stillingen, er velkommen til at ringe til Head of HR, Marina Overbye, på 60805975.

Vi forventer, at opstarten er den 1. maj 2024, men vi er fleksible for den rette kollega!

Vi gennemlæser løbende ansøgninger og inviterer efterfølgende til interviews, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

Ansøgningsfrist: 31. marts 2024

Gem job

Intempus

Arbejdssted

Højbjerg

Vigtige datoer

Indrykket:
4. marts 2024
Ansøgningsfrist:
31. marts 2024