Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Computerworld it-jobbank vil fungere korrekt.
Entreprenant digital forretningsudvikler til en forsyning i vækst
Kunne du tænke dig at blive en del af en virksomhed, hvor du vil få en central rolle? Så er denne stilling i Ishøj Forsyning måske noget for dig.
Vi søger en nysgerrig og dygtig digital forretningsudvikler, som motiveres af at kunne hjælpe sine kollegaer med store som små udfordringer, samt styre vores ITD-strategi. Vi er en virksomhed som for nyligt er gået til opgaven om at skabe en helt ny IT-infrastruktur, derfor har brug for din hjælp.
Dine ansvarsområder
I jobbet som IT-supporter løser du daglige helpdesk-opgaver og bidrager til at effektivisere vores driftsrutiner og opgaver. Derudover varetager du vedligeholdelses-, drifts- og udviklingsopgaver, fejlsøger og dokumenterer IT-løsninger. Du vil sammen med vores eksterne leverandører også drifte og vedligeholde vores servermiljø samt deltage i projekter, hvor du bidrager med dine kompetencer.
Dine kommende arbejdsopgaver:
- Digital forretningsudvikling, herunder strategisk rådgivning m.m. til bestyrelse/direktion.
- Ledelse af IT&D-projektporteføljen, typisk innovations- og udviklingsprojekter.
- Datawarehouse, Dataanalyser, BI o.lign. – inkl. samarbejde herom med f.eks. universiteter o.a.
- Sikker IT-drift og IT-systemforvaltning
På grund af din erhvervserfaring, som dækker over mindst 8-10 år med lignende udfordringer og opgaver, gerne løst i mere end ét job, så har du også den forretningsmæssige og faglige ballast i orden.
Du har en stærk kommerciel baggrund; det kan være fra handelshøjskolen (HA(it), cand. merc. (it) eller cand.it) eller som (civil)ingeniør med en kommerciel overbygning (HD). Du har dermed et markant kommerciel/analytisk fundament, suppleret med en (teoretisk) udbygning af en solid forståelse for IT og digitalisering.
Hvem er du?
Som person er du proaktiv, handlekraftig og serviceminded. Du tager selvstændigt ansvar for egne opgaver, mål og deadlines, samtidigt trives du med muligheden for selv at tilrettelægge din hverdag. Du er fleksibel og indstillet på lejlighedsvist at skulle arbejde uden for normal kontortid. For dig er det en selvfølge at tænke optimering af systemer og processer i dit daglige virke.
Hvad kan vi tilbyde dig?
- En spændende og alsidig fuldtidsstilling i en lokalforankret virksomhed
- Fokus på både personlig og faglig udvikling
- Pensionsordning, sundhedsforsikring, teambuilding arrangementer
- Hjemmearbejdsplads og flekstid
Deadline for indsendelse af CV og ansøgning er fredag den 31. maj 2024 via linket "Ansøg". Samtaler vil blive afholdt løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør, Henrik M. Lemée på tlf. +45 4031 5185.