Ser­vi­ce­o­ri­en­te­ret IT-supporter til Ad­vo­kat­sam­fun­det


Har du for nyligt startet din karriere som IT-supporter eller står du overfor at gøre det nu? Vil du være en del af et mindre IT-team, hvor du hver dag får mulighed for at hjælpe kolleger i hele organisationen med at løse deres IT-udfordringer? Og hvor du får mulighed for at udvikle dig og lære ved at blive kastet ud i opgaverne, men altid med mere erfarne kollegers opbakning i ryggen? Så er du måske vores nye it-supporter.

Hvad kan du forvente hos os?

Du vil blive en del af Administrationsafdelingen, som udover it også rummer økonomi, køkken og husdrift. I alt er vi 12 kolleger i afdelingen inkl. dig. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores it-ansvarlige og din erfarne supporter kollega.
Du kommer blandt andet til at løse disse opgaver:

  • 1. og 2. level brugersupport (primært onsite) med tilhørende registrering/behandling af incidents i vores ticket-system – primært inden for Microsoft platformen
  • Brug af IT-værktøjer såsom Microsoft Exchange, Microsoft Active Directory m.fl.
  • Administration og fejlfinding inden for telefoni og adgangssystem
  • Opsætning af PC'ere med tilhørende udstyr, smartphones, tablets mm.
  • Bestilling af diverse IT-udstyr
  • Dokumentationsarbejde, udvikling – og optimering af diverse processer og tilhørende services

Du vil få en varieret arbejdsdag med mange forskellige arbejdsopgaver. Pt. er vi godt i gang med at gennemføre en komplet overgang til Microsoft 365. Det arbejde vil du også blive en del af.
Vi er opmærksomme på at lære dig grundigt op og løbende klæde dig på med ny viden og kompetencer, så du får stor mulighed for at udvikle dig i stillingen.

Den rette kandidat

Vi forestiller os, at du:

  • har en relevant IT-faglig uddannelse eller er i gang med en
  • har erfaring med brugersupport
  • er serviceminded, smilende og imødekommende og trives ved at løse dine kollegaers små og store IT-udfordringer i det daglige
  • har evnen til at være kreativ og tænke ud af boksen, når du står foran en svær opgave
  • tror på dig selv og ikke er bange for at sige din mening eller kaste dig ud i nye opgaver

Hvem er Advokatsamfundet?

Advokatsamfundet arbejder på et politisk neutralt grundlag for borgernes og virksomhedernes retssikkerhed og for et velfungerende retssamfund.
Advokatsamfundet uddanner advokater, fører tilsyn med alle landets advokater og advokatvirksomheder og påser og håndhæver opfyldelsen af de pligter, der påhviler advokater.
Vi er en organisation, der er præget af et stærkt sammenhold, en uformel omgangstone og et højt fagligt niveau.

Det praktiske

Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, som hos os er 37,5 timer/uge med betalt frokostpause og flekstid.
I Advokatsamfundet læner vi os op ad lønniveauet i staten. Vi tilbyder desuden pensionsordning, sundhedsforsikring, en fremragende kantineordning og en række attraktive personalegoder.

Send din ansøgning vedlagt CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser (undlad cpr.nr.) ved at trykke på ansøgningsknappen.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte IT-ansvarlig Lars Feist på tlf. 28 49 11 51.
Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så tøv ikke med at søge stillingen.
Tiltræden snarest muligt og helst inden sommerferien.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist: 14-04-2024.


Advokatsamfundet

Advokatsamfundet er organisationen for alle advokater i Danmark og omfatter mere end 7.000 advokater.
Vi er ca. 80 engagerede medarbejdere, der har fokus på trivsel, samarbejde og kvalitet. Se mere om Advokatsamfundet,
herunder om Sekretariatets organisering og væsentligste arbejdsområder på advokatsamfundet.dk.

Gem job

Advokatsamfundet

Arbejdssted

København K

Vigtige datoer

Indrykket:
25. marts 2024
Ansøgningsfrist:
14. april 2024