IT Support Teamleder til INTERSPORT– Verdens største sport­skæ­de på Fyn

Ønsker du at kombinere dine solide IT-kompetencer med dit høje service-gen? Kan du se dig selv i en hverdag, hvor du både sidder med 1st og 2nd level support, og samtidig er ansvarlig for at IT Support afdelingen får løst opgaverne? Så er du måske den person, vi leder efter.

Vi søger en erfaren og ambitiøs IT Supporter til jobbet som teamleder for INTERSPORT Group Denmarks IT-support afdeling i Tietgenbyen i Odense. Du vil i tæt samarbejde med vores dygtige og erfarne IT-supporter og øvrige kollegaer i IT-afdelingen, stå for den daglige drift samt 1st og 2nd level support til koncernens ca. 700 brugere i butikkerne, på lageret og hovedkontoret.

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en veletableret virksomhed, hvor vores unikke sammenhold er med til at fremme din personlige og faglige udvikling.

Dine vigtigste ansvarsområder bliver at

  • Samarbejde med leverandører, partnere og kolleger om at analysere optimeringspotentiale for IT Support funktionen.
  • Sikre at IT-support sager løses hurtigt og med høj kvalitet.
  • Koordinere, prioritere og følge op på IT Support afdelingens opgaver og ressourcer.
  • Understøtte implementering, idriftsætning og support på nye IT-løsninger.
  • Kommunikere status på drift, opgaver og relevante tiltag indenfor IT afdelingens ansvarsområder.
  • Sikre konsekvent og relevant brug af processer, standarder, metoder og værktøjer i IT Support.
  • Sikre dokumentation af IT Support processer og de systemer, der anvendes.
  • Gennemføre og implementere relevante standarder for IT Support afdelingens opgaver og projekter.

Dine foretrukne kvalifikationer

  • Du har en relevant IT-uddannelse og længere erfaring fra en IT-supporterfunktion enten som leder eller som teamleder.
  • Du har stor erfaring på administratorniveau med Microsoft 365 produkterne.
  • Du har solidt kendskab til Microsoft Intune, Active Directory / Entra ID, brug af GPO-er, Windows Server, Windows 10/11, Remote Desktop og netværk.
  • Du har god erfaring med administration og optimering af Microsoft Entra (Azure).
  • Du er vant til at udarbejde dokumentation og til at dele viden.
  • Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med administration af SharePoint Online, da du vil få en vigtig rolle i forbindelse med etablering og drift af en kommunikationsplatform.

Som vores nye IT Support Teamleder er du struktureret og imødekommende, og du sætter en ære i at både du selv, og teamet yder den bedste service og hjælp hver gang. Derudover er det vigtigt, at du er nysgerrig på de tekniske udfordringer, har en proaktiv arbejdstilgang og trives i et team, hvor humor er en stor del af hverdagen.

Er du interesseret?

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte IT-chef Lars Knudsen på telefon 40647534.

Samtaler vil blive afholdt løbende, og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat til stillingen - så tøv ikke med at sende os din ansøgning og dit CV på e-mail til ansoegning@intersport.dk

Arbejdssted: M. P. Allerups Vej 45E, 5220 Odense SØ

Gem job