IT Service Desk-me­d­ar­bej­der


Er du vores nye tekniske og servicemindede kollega?

Vi er på udkig efter en positiv og imødekommende kollega med fokus på service og dialogen med brugerne, som også har kompetencer inden for IT. Vi har brug for en dygtig kollega, der brænder for at betjene vores brugere, både når de henvender sig personligt, gennem vores serviceportal eller ringer med et problem, så de hurtigt bliver hjulpet videre med deres opgaver.

Vi tilbyder et spændende job, hvor du vil indgå i et tæt samarbejde med en anden kollega, og sammen skal I sikre, at vores Service Desk er bemandet fra kl. 8.00 til 16.00 alle hverdage. Ud over de typiske opgaver i en Service Desk, vil du også have ansvaret for at overvåge og administrere P+ Licensforbrug.

Vi arbejder med Microsoft Office suite, Windows OS, Azure Cloud, og det er et plus, hvis du har kendskab til Atlassian’s JIRA eller et andet ITSM-system og tidligere har udarbejdet IT-vejledninger i let forståeligt sprog og design.

P+ har fokus på digitalisering i alle områder af vores forretning, og derfor skal du være interesseret i løbende kompetenceudvikling.

Smilende it-problemknuser

Vi er på udkig efter en ny kollega, som værdsætter at være afdelingens ansigt udadtil og samtidig forstår vigtigheden af at hjælpe en kollega hurtigt videre. Som person fungerer du godt i et team og vil gerne både lære og lære fra dig. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og tage initiativ og løse opgaverne effektivt i god kvalitet. Derudover karakteriserer du dig selv som en person, der:

  • kan arbejde efter velbeskrevne processer, men også sætte struktur på ubeskrevne processer
  • har gåpåmod og er analytisk, når du møder nye tekniske udfordringer
  • interesserer dig for ny teknologi og ønsker at tilegne dig ny viden
  • er stabil og fleksibel

Brænder du for at bringe brugeren i fokus? Med flere års erfaring med arbejdet i en Service Desk i bagagen sammenholdt med en bred viden og forståelse for IT vil nedenstående arbejdsopgaver sikkert falde dig naturligt:

  • at yde bred IT-support af både hardware og software
  • at medvirke til at strukturere vores Service Desk endnu bedre
  • at understøtte ITIL-processerne

Om os

I IT er vi syv medarbejdere, der sammen varetager områderne IT-support, IT-governeance, IT-arkitektur, IT-sikkerhed og teknikken omkring vores løsninger. IT er den del og Området ’IT og Udvikling’, der sammen har stort fokus på digitalisering.

Om P+

P+, Pensionskassen for Akademikere er en medlemsejet pensionskasse med mere end 114.000 medlemmer og en samlet formue på ca. 160 mia. kr. Det gør os til én af landets 10 største pensionskasser.

Dagligdagen i P+

Som arbejdsplads er P+ præget af tillid, arbejdsglæde og engagement. Vi prioriterer godt kollegaskab, klar kommunikation og ansvarlig ledelse. Vi har et stærkt fagligt miljø med store ambitioner og et aktivt samarbejde på tværs af afdelinger. Vi har en uformel omgangstone, hvor ledergruppens døre altid står åbne, og hvor vi hilser på hinanden, når vi mødes på gangene.

Din faglige udvikling er vigtig, og der er vide rammer for, hvordan du som medarbejder kan bringe dine kompetencer i spil til gavn for P+ og vores medlemmer. Vi giver mulighed for en fleksibel planlægning af arbejdet med op til to hjemmearbejdsdage om ugen og tilbyder attraktive barselsvilkår.

Vi har mulighed for at spise morgenmad sammen to gange om ugen og fejrer begivenheder og mærkedage sammen. Som medarbejder i P+ får du adgang til kantine, massage- og fysioterapiordning, gratis idrætstilbud, sociale arrangementer og mulighed for fleksibel arbejdstid. Vi har adresse på Frederiksberg lige ved Flintholm Stations S-togs- og Metro-linjer, og vi har mulighed for parkering i kælderen.

Ansøgningsfrist

Lyder det som noget for dig, så send dit CV til os senest den 28. april 2024 via knappen ”Ansøg”. Du behøver ikke at uploade en ansøgning, når du søger. I stedet vil vi bede dig om at inkludere et par linjer om din motivation i dit CV. Vi vil gerne minimere bias og frabeder derfor billeder, da det hjælper os til en bedre og mere fair proces.

Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt IT-Chef Mette Pedersen på mep@pplus.dk.

Vi afholder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.

Gem job

P+, Pensionskassen for Akademikere

Arbejdssted

Frederiksberg C

Vigtige datoer

Indrykket:
26. marts 2024
Ansøgningsfrist:
28. april 2024