Power Platform udvikler til Herning


Vi søger dig, som vil hjælpe os med at sætte retningen for Microsoft Power Platform samt KMD WorkZone. Vi har en stor og spændende portefølje af opgaver, som spænder fra små automatiseringsopgaver til store og komplekse løsninger, der går på tværs af skatteforvaltningens mere end 12.000 brugere.

Har du evnen og lysten til, at være med til at bygge videre på et forretningsområde i stor vækst? Så er dette job lige et for dig.

Dine primære opgaver

Efter en grundig oplæring, skal du i samarbejde med dine kolleger i teamet og vores mange kunder, udvikle forretningsløsninger indenfor Microsoft Power Platformen samt KMD WorkZone. Du vil få direkte indflydelse på vores kunders hverdag. Du kommer primært til at arbejde med udvikling af applikationer og automatiseringer, men der vil også være plads til digital drift.

Vi søger en kandidat, som har lysten til at påtage sig:

  • Udviklerrollen for vores Power Platformen løsninger, der går på tværs af Skatteforvaltningen
  • En aktiv rolle i at lære og arbejde med udvikling i KMD WorkZone og DCR Graphs
  • At sætte retningen for vores standarder og rådgive vores kunder med den rigtige løsning

Passion for udvikling og implementering af forretningsapplikationer

Du har en relevant uddannelse kombineret med interesse for udvikling, implementering og drift af digitale løsninger. Du har en struktureret tilgang til opgaven og det er vigtigt, at du har lyst til at lære, at afkode forretningens udviklingspotentiale via digitale løsninger.

Igennem din onboarding, vil du blive i stand til at forstå og sætte dig ind i forretningens behov, så du kan sparre og udfordre på de henvendelser, du får. Behovsafdækning sker i samarbejde med vores interne IT- projektleder og proceskonsulenter. Derudover skal du kunne sikre en god proces, så vi sikrer løsninger, som understøtter forretningens evne til at levere produkter af høj kvalitet.

Vi lægger vægt på at du:

  • Har stor lyst til at lære, at arbejde med Microsofts nyeste produkter samt KMD WorkZone.
  • Har gå-på mod, samt lyst og evner til at drive dine opgaver.
  • Har arbejdet med Microsoft produkter, gerne PowerApps, men det er ikke et krav.
  • Har en god forståelse for digital applikationsunderstøttelse på tværs af organisationen.
  • Har gå-på mod, samt lysten og evnerne til at indgå i et teamsamarbejde hvor vi løfter i flok.
  • Kendskab til Power FX, JSON, HTML, Power Query og Power Shell er et plus, men ikke et krav.

Dit kontor Digitalisering og Forretningsudvikling

Du får 11 kollegaer, som består af erfarne medarbejdere, som arbejder med procesoptimering og udvikling af forretningsløsninger. Vi varetager tværfaglige projekter i forbindelse med forretningsudvikling og digitalisering.

Du bliver en del af et ambitiøst kontor, hvor faglig sparring er i højsædet. Du skal derfor have lyst til at indgå i et fagligt fællesskab og samarbejde med resten af kontoret. Derudover du en del af en organisation, hvor fleksibilitet og et arbejdsliv i balance står højt på dagsordenen.

Dit team

Du bliver en del af Udvikler-teamet, hvor samarbejde og det at løfte i flok vægtes højt, for at sikre, at opgaven kommer helt i mål, mens vores faglige standard holdes.

Vi har et stærkt socialt sammenhold og holder hver uge jamming sessions, hvor vi gør hinanden dygtigere.

Arbejdsmiljø præget af samarbejde og udvikling

Du kan se frem til at blive en del af et engageret og tillidsbaseret arbejdsmiljø præget af tæt samarbejde og viljen til at lykkes, og hvor der er plads til videreudvikling via kurser og intern sparring.

Desuden tilbyder vi en alsidig hverdag, hvor dine arbejdsopgaver påvirkes af forretningens nuværende behov og efterspørgsler. Der må forventes at være sporadiske rejsedage til København i forbindelse med projekter.

Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb (”makkerordning”) for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.

Kontakt og ansættelsesvilkår

Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Ansøg” senest onsdag d. 17. april 2024.

Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorchef Mads Peter Jørgensen på tlf. 72 38 92 91 eller teamkoordinator Jacob Rudbeck Stenum på tlf. 72 37 99 56.

Vi forventer af afholde samtale løbende. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Vi forventer ansættelsesstart 1. juni 2024 eller hurtigst muligt.

Forud for ansættelse indhenter vi straffeattest samt referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver Brændgårdvej 10, 7400 Herning.


Om Administrations- og Servicestyrelsen

’Administrations- og Servicestyrelsen understøtter en velfungerende skatteforvaltning med service af høj kvalitet og effektiv administration’

Vores opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver, fordi vi tager effektivt vare på koncernens fælles administrations- og servicefunktioner.

Det kræver, at vi på én gang leverer fagligt stærke løsninger og er konstruktive medspillere. Derfor er det vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og er servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk.

Administrations- og Servicestyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Gem job

Administrations- og Servicestyrelsen

Arbejdssted

Herning

Vigtige datoer

Indrykket:
3. april 2024
Ansøgningsfrist:
17. april 2024