Mødre­hjæl­pen søger en sy­stem­stærk CRM-konsulent til Fun­dra­i­sin­gaf­de­lin­gen


Har du erfaring med at arbejde i medlemsdatabaser, og ønsker du at blive en del af et stærkt datateam? Så er du måske vores nye kollega.

CRM-konsulent til Mødrehjælpen

Vi søger en CRM-konsulent til Mødrehjælpens Fundraisingafdeling, der sammen med gode kollegaer skal udvikle, drifte og vedligeholde Mødrehjælpens donordatabase med henblik på at øge indtjeningen for Mødrehjælpen og sikre god datakvalitet. Donationerne kommer fra privatpersoner, fonde, virksomheder og webshopkunder. Mange af vores midler indsamles via vores fire indsamlingskampagner, hvor vi indsamler og uddeler Julehjælp, Feriehjælp, Flyverdragter og Fødselsdagshjælp. Alle donationer registreres i vores CRM-system, som varetages og driftes af en CRM-manager, en studentermedhjælper og dig som CRM-konsulent. Du kommer derfor til at blive en del af et mindre team, der varetager organisationens CRM-system.

Mødrehjælpens Fundraisingafdeling

Udover at blive en del af det mindre CRM-team, vil du få plads i Mødrehjælpens Fundraisingafdeling, der er ansvarlig for indsamling af alle private donationer til Mødrehjælpen. Afdelingen består af 18 medarbejdere, en leder og en afdelingschef. Vi er en afdeling, der sætter pris på et godt, afslappet kontorfællesskab, hvor vi hjælper hinanden og værner om det gode fællesskab.

Som CRM-konsulent vil dine arbejdsopgaver være:

  • sagsbehandling af indkomne ansøgere til vores indsamlingskampagner via relevante IT-systemer
  • levering af dataanalyser af donoradfærd til ledelse og øvrigt team
  • udvælgelse af relevante målgrupper til diverse fundraisingkampagner
  • levering af data og kvalitetstjek ifm. intern og ekstern telemarketing
  • generel sikring af god datakvalitet i vores CRM-system, Donorfy.

Om dig

For at få succes i stillingen er du systemstærk og trives med opgaver af administrativ karakter. Herudover har du:

  • Superbruger-kompetencer i Excel
  • erfaring med at arbejde i medlemssystemer eller lignende
  • god forståelse for IT-systemer og IT-integrationer og kan kommunikere med leverandører og konsulenter om integrationer til et CRM-system

I perioder er der travlt i afdelingen, og det er derfor vigtigt, at du kan arbejde struktureret. Vi arbejder på tværs af flere afdelinger, og det er derfor også væsentligt, at du er serviceorienteret og kan samarbejde med forskellige kollegaer.

Herudover er det en fordel, men ikke et krav, at du:

  • har erfaring med PowerBi og/eller SQL
  • har en god forståelse af vilkårene i en socialhumanitær organisation og er motiveret af at arbejde for en god sag.

Løn og ansættelse

Stillingen er 37 timer om ugen, med ansættelsesstart hurtigst muligt.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Det er en forudsætning for ansættelse i Mødrehjælpen, at du har blank børneattest og giver samtykke til, at Mødrehjælpen må indhente børneattest i forbindelse med ansættelsen og løbende i ansættelsesforholdet.

Ansættelsessted

Din nye arbejdsplads er Abel Cathrines Gade 13, 1654 København V.

Yderligere oplysninger

Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef for Fundraising, Nouha Albrecht, på telefon 21 64 26 15 eller mail noa@moedrehjaelpen.dk.

Ansøgningsfrist

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 28. april 2024.

Vi forventer at afholde samtaler den 2. maj 2024 og den 7. maj 2024.

Søg stillingen via linket her på siden. Vi modtager ikke ansøgning via mail.

Vi opfordrer alle til at søge. Mangfoldighed i forhold til for eksempel køn, alder, seksualitet og kulturel baggrund er en vigtig værdi for Mødrehjælpen, da vi mener, det er vigtigt, at Mødrehjælpen afspejler diversiteten i det samfund, vi er en del af.

Gem job

Mødrehjælpen

Arbejdssted

København V

Vigtige datoer

Indrykket:
17. april 2024
Ansøgningsfrist:
28. april 2024