Incident Manager

Er du en struktureret, effektiv og energisk Incident Manager, som kan arbejde på tværs mellem vores Product Owner - og supportteam på vores jobcenterløsning KMD Momentum? Så er du måske den nye kollega, vi søger.

Vi søger en ny Incident Manager, da vores nuværende kollega har valgt at gå på pension. Som vores nye Incident Manager til vores Jobcenterløsning KMD Momentum vil du blive en del af vores support -og udviklingsteams, og bliver bindeled mellem disse.

Forretningsområdet KMD Arbejdsmarked tilbyder i dag kerneløsninger til de store spillere, som har ansvaret for beskæftigelsesindsatsen i Danmark; A-kasserne og Jobcentrene i kommunerne.

Om jobbet

Du vil få en række spændende og alsidige arbejdsopgaver, hvor du i tæt samarbejde med support, Product Owners og udviklingsteams skal sikre driften og fejlhåndteringen i Momentum løsningen.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Bindeled mellem support og udviklingsteams, med styring, vurdering og prioritering af de indkomne henvendelser fra kunderne, som den primære opgave. Vi arbejder med kundehenvendelser i Servicenow, og prioriteringer og beskrivelser i Microsoft Azure, som foregår på engelsk.
  • Løbende dialog med Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR) for at sikre driften af den vigtige integration til deres Det Fælles Datagrundlag (DFDG) samt løbende monitorering, opfølgning på og intern kommunikation om DFDGs driftssituationen.
  • Som en af releaseteamet vil du have fokus på både kvalitetssikring af releasenotens indhold, som udarbejdes i samarbejde med PO teamet, samt den konkrete releasetest og –releaseopfølgning i samarbejde med det øvrige releaseteam.

Om dig

Overordnet set er du passioneret omkring at dit arbejde skal skabe værdi og du brænder for at gøre den berømte forskel for vores kommunale kunder og brugere.

Du har et stærkt strukturgen og en indgroet sans for systematik. Du trives med have en dynamisk og travl hverdag, og ved hvornår det er nødvendig at være i helikopteren og hvornår der skal være fokus på detaljerne.

En af dine styrker er samarbejde med mange forskellige interessenter både internt og eksternt. Endvidere er du ikke bange for at prioritere og træffe beslutninger.

Den ideelle kandidat vil have en stærk faglig viden om beskæftigelsesområdet med solid erfaring for opgaveløsningen hos en kommune eller A-kasse.

Vi tilbyder

Hos os får du:

  • En udpræget grad af medbestemmelse og fleksibilitet i en organisation, som har en agil tilgang til IT-udvikling og opgaveløsningen
  • Muligheden for at have stærk indflydelse på drift og fejlhåndtering til glæde og gavn for vores kunder
  • En flok skønne og dygtige kolleger med et helt særligt sammenhold.

Som vores nye Incident Manager vil du blive en del af en spændende forretning, som har godt gang i væksten. Du vil blive en del af holdet på vores Ballerup-kontor, hvor vi er organiseret i flere teams og arbejder i et åbent kontormiljø.

KMD har lokationer i Ballerup, Aalborg, Odense og Århus. Stillingen er som udgangspunkt slået op med arbejdssted i Ballerup, Lautrupparken 40, 2750 Ballerup.

Om muligt ser vi gerne at vores nye Incident Manager kan starte den 1. juni.

I teamet vil du opleve et stærkt kollegaskab, hvor humor og en uformel omgangstone danner grundlag for kulturen i afdelingen. Vi værdsætter en flad struktur, hvor alles meninger og holdninger tæller, og hvor der aldrig er langt fra idé til handling. Dine kolleger er blandt de dygtigste i branchen, og ambitionerne er store og beslutningsprocesserne hurtige.

Vi tilbyder fleksible arbejdstider, eget motionscenter, en god frokostordning i vores kantine (én af de rigtig gode), samt en masse sociale aktiviteter, hvis du har lyst. Vi har en aktiv lokationsforening, der arrangerer et væld af spændende aktiviteter og events i løbet af året.

Er du interesseret?

Ønsker du at vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte konsulentchef Brian Haagensen på bzh@kmd.dk eller telefon 41870236.

Ansøgningsfristen er den 12. maj, vi indkalder dog løbende kvalificerede kandidater til samtale, så skynd dig at indsende din ansøgning.

OM KMD

KMD, er en del af NEC-koncernen, og blev etableret i 1972, og har i over 50 år tilbudt IT- løsninger til offentlige institutioner og virksomheder. KMD har over årene udvidet sin forretning også på det private område.

KMD Momentum understøtter Jobcentrene i Kommunernes kerneopgaver og har et stærkt partner setup og samarbejde med andre IT - leverandører, som tilbyder IT løsninger på beskæftigelsesområdet til kommunerne og A-kasser.

Vi er kendetegnet ved at være en organisation med høj fart på og et godt samvær, og hvor respekten er på at alle har vigtige roller.


KMD (an NEC company) is committed to provide equal opportunities. Hence, we invite all qualified interested applicants to apply for career opportunities. At KMD all aspects of employment and cooperation including the decision to hire /cooperate with will be based on merit, competence, performance, and business needs without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, age, disability, or any other status protected under local anti-discrimination legislation.

Gem job

KMD A/S

Arbejdssted

Ballerup

Vigtige datoer

Indrykket:
19. april 2024
Ansøgningsfrist:
12. maj 2024