Stu­den­ter­med­hjæl­pe­re til ser­vi­ce­de­sk og it-support på Roskilde Uni­ver­si­tet


IT-Service-teamet under RUC Digital søger et antal studentermedhjælpere til varetagelse af diverse opgaver i afdelingen. Som studentermedhjælp i IT Service bliver du både tilknyttet IT-Support og Servicedesk.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer

Arbejdsopgaverne i IT-support vil overordnet bestå i at hjælpe og vejlede ansatte og studerende omkring IT samt afhjælpning af akutte AV-problemer, udlån af AV-udstyr mm. Desuden løsning af indrapporterede opgaver, pasning af it-support-telefon, samt en række praktiske forefaldende opgaver. Vi forventer i den forbindelse, at du har erfaring med Windows/Mac, Office-pakken samt Microsoft Teams og kan hjælpe med at fejlfinde netværksproblemer herunder WIFI, VPN mv. Desuden forventes det at du bidrager med opdatering af videns-poster på RUC’s serviceportal.

Der kan også være opgaver af mere administrativ karakter samt støtte til receptionen ved tage imod personlige henvendelser, på telefonen, udlevere kodeord, nøgler og kort osv.

Det forventes at du er studerende (gerne i gang med din bachelor) og tilgængelig i perioderne august og september da studiestart lægger et stort pres på afdelingen. Vi tager også hensyn til eksamensperioder i forbindelse med arbejdsplanlægning.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Er mødestabil, og har høj grad af fleksibilitet da vi skal have vagtplanerne til at gå op.
  • Er serviceorienteret og kan holde et godt overblik samt er god til at strukturere sine opgaver.
  • Er kreativ og tænker ud ad boksen i relation til løsning af opgaver mm.
  • Trives i et teammiljø, men er ikke bange for at arbejde selvstændigt
  • Taler og skriver dansk og engelsk

Det er derudover en fordel hvis du har teknisk interesse eller har kendskab til RUC’s it-systemer. Du vil modtage en grundig oplæring i RUC’s it-systemer ligesom arbejdet vil give en erfaring og indsigt i IT-servicemanagement og processerne i en IT-afdeling.

Mere information

For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt teamleder Niels Dyrnesli på ndy@ruc.dk. Vi indkalder løbende til samtaler og ser gerne, at du kan tiltræde hurtigst mulig.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en ansættelse på 15 timer pr. uge med mulighed for stor fleksibilitet. Der er reference til teamleder Niels Dyrnesli. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og C010 - Centralorganisationen af 2010, samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og PROSA/Offentligt.

Ansøgning

Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/ eller via "Ansøg"-knappen.

Ansøgningen skal indeholde:

  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse

Vi indkalder løbende til samtaler og ser gerne, at du kan tiltræde hurtigst mulig.

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

Ansøgningsfrist: 04-06-2024.

Kontakt os

Niels Dyrnesli
Teamleder
tlf. 4674-3816

Roskilde Universitet
Universitetsvej 1
Postboks 260
4000 Roskilde
https://ruc.dk


Roskilde Universitets fornemmeste opgave er eksperimenterende, nyskabende former for læring, forskning og problemløsning, som flytter samfundet fremad. Vi uddanner kompetente tværfaglige kandidater og skaber videnskabelige resultater af højeste kvalitet gennem åbenhed, involvering og videndeling.
Roskilde Universitet har ca. 6.500 studerende, 900 ansatte og 800 mio. kr. i årlig omsætning.

Gem job