CRM Manager
Savner du et job der giver mening og stor fleksibilitet i dit arbejdsliv? Så har du muligheden nu. Vi søger en dygtig CRM Manager inden for Dynamics 365, der sammen med vores projektledere, interessenter og leverandører kan sikre optimal udnyttelse af platformen.
Er du passioneret omkring at bruge teknologi og data til at skabe reel værdi for en meningsfuld sag? Hos Scleroseforeningen leder vi efter en CRM Manager, der kan hjælpe os med at optimere vores Dynamics 365 platform og støtte op om vores vision om en verden uden sclerose. Hvis du har dyb erfaring med CRM-systemer og ønsker at spille en central rolle i vores digitale rejse, kan denne stilling være noget for dig.
Om stillingen
Som CRM Manager hos Scleroseforeningen vil du få ansvaret for at sikre, at alle data om vores medlemmer, pårørende og donorer er velstrukturerede og kan anvendes optimalt til at forbedre vores kommunikation og engagement med målgrupperne. Du skal derfor også have en veludviklet forretningsforståelse. Du vil sammen med din afdeling skulle samarbejde med interessenter for at forstå deres behov og bidrage med løsninger.
Som vores nye kollega skal du:
- Sikre, at vi har en god datastruktur, som understøtter en datadreven tilgang til foreningens mange digitale tiltag.
- Understøtte huset i diverse ad hoc henvendelser om support og indsigt i vores data.
- Automatisere manuelle processer, hvor det giver mening.
- Optimere strukturen i systemet og rydde op i data.
- Lave rapporter til ledelsen efter behov.
- Understøtte afdelingerne i deres arbejde i og med CRM og hjælpe med for eksempel målgruppeoptimeringer for kampagner.
- Have et stærkt samarbejde med din afdeling om at understøtte forretningsbehov.
- Dokumentere processer, forretningslogik og flows i systemet.
- Være i helikopteren på integrationerne og sikre stabile dataflows og systemovervågning.
- Sikre GDPR og forretningspolitikker overholdes i systemet.
- Være kontaktperson til vores CRM-konsulenthus.
- Deltage i vores brancheforenings erfagruppe (ISOBRO).
- Implementere ny teknologi, hvor det giver mening, for eksempel AI og machine learning.
Vi forestiller os, at du:
- Har dyb indsigt i Microsoft Dynamics 365 og økosystemet omkring det.
- Har erfaring med at administrere og vedligeholde store CRM-systemer.
- Er selvkørende, logisk tænkende og har blik for detaljen.
- Går i dybden med opgaver og sikrer sammenhænge til andre systemer og arbejdsgange/processer.
- Er exceptionel god til at kommunikere med interessenterne og sikrer alle er velinformerede og rådført omkring systemændringer.
- Har en veludviklet forretningsforståelse.
- Har sans for koordinering, struktur og kan bevare overblikket.
- Er dygtig til at styre processer, planlægge og eksekvere.
- Er engageret, initiativrig og har en høj grad af selvstændighed.
- Er samarbejdsorienteret, serviceminded og ansvarsbevidst.
Hvis du har arbejdet med Dynamics 365 i en NGO- eller medlemsorganisation, vil det være en stor fordel, da det giver dig en forståelse for de specifikke udfordringer og muligheder i denne type organisation. Erfaring med at implementere og anvende Power BI og Power Automate til at automatisere processer og analysere data vil også være et plus.
Vi tilbyder
Hos os får du en afvekslende og meningsfuld hverdag, hvor du sammen med teamet får mulighed for at sætte vigtige fingeraftryk på vores fremadrettede digitale udvikling. Vi er en arbejdsplads med en uformel omgangstone og stor fleksibilitet samt selvstændighed i tilrettelæggelsen af vores arbejde, med kun to faste mødedage på kontoret (du må gerne komme ind lige så meget, som du ønsker). Det er derfor vigtigt, at du trives med at arbejde fra distancen, samtidig med at du formår at skabe fremdrift og resultater. Derudover er der rig mulighed for faglig- og personlig udvikling, herunder mulighed for relevante kurser med henblik på at styrke din faglige profil..
Hvem er vi?
Du vil indgå i digitaliseringsafdelingen, som står for alle foreningens digitale brugergrænseflader. Vi holder til på Scleroseforeningens sekretariat i det centrale Valby. Vi er næsten 100 medarbejdere, hvoraf cirka 65 arbejder i Valby. Tonen er uformel med stor fleksibilitet og selvstændighed i tilrettelæggelsen af vores arbejde, og vi gør meget for at sikre god trivsel. Samtidig har vi både fagligheden og hjertet med i sagen – og derfor tager vi det personligt, når vi arbejder for en verden uden sclerose og for at forbedre vilkårene for mennesker med sclerose.
Din ansøgning
Passer ovenstående på dig, glæder vi os til at høre fra dig snarest. Der er tale om en fuldtidsstilling.
Lønnen vil svare til de ønskede kvalifikationer og indeholder pensionsordning.
Send din ansøgning og CV via e-mail til job@scleroseforeningen.dk [påført ”CRM Manager” og dit eget navn i emnefeltet]. Vi vurderer ansøgere løbende.
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte IT- & Digitaliseringschef Martin Boston på mail: mbo@scleroseforeningen.dk