IT-supporter


Er du en teknisk stærk IT-supporter med flair for problemløsning, og kan du skabe de gode brugeroplevelser? Så er det dig, vi leder efter!

TRUSTZONE er Nordens førende udbyder af digitale certifikater til brug for kryptering, signering og autentificering af online transaktioner, software og e-mail-kommunikation. Vi er en tech-scaleup, der leverer løsninger inden for IT-sikkerhed til nogle af de største virksomheder, blandt andet inden for bank- og finanssektoren.

Grundet større ændringer i PKI-branchen, er automatisering af certifikater et højaktuelt tema og et kerneområde for udvikling af vores produkter og løsninger. Vi søger derfor en person, der kan hjælpe med at understøtte disse aktiviteter og sikre, at vi fortsat formår at levere support i verdensklasse.

Du bliver en del af et dynamisk miljø, hvor professionalisme og højt tempo går hånd i hånd med en uformel tone og godt humør. Du bliver en del af vores Customer Experience Enhancement Team og kommer til at arbejde tæt sammen med vores Solutions Engineers. Tilsammen udgør de to teams 7 af virksomhedens cirka 25 medarbejdere.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Hjælpe med opsætning af kunder på vores nye ACME-baserede automatiseringsløsning
  • Indgå i procesoptimering med et fokus på løbende forbedring skalerbarhed og forbedret kundeoplevelse.
  • Support i verdensklasse, herunder:
    • Teknisk support i forbindelse med generering og installation af digitale certifikater
    • Udarbejdelse og løbende forbedring af tekniske vejledninger og guides
  • Løsning af komplekse tekniske udfordringer, hvor din analytiske sans og tekniske forståelse kommer i spil

Kan du nikke genkendende til følgende?

  • Enten kommer du direkte fra studiet, ellers kommer du med et par års erfaring fra IT-support
  • Relevant videregående IT-uddannelse, f.eks. en akademiuddannelse som IT-Teknolog eller Datamatiker
  • Generel interesse for IT-sikkerhed
  • Erfaring eller kendskab til ACME-protokollen og ACME-klienter
  • Flydende i dansk og engelsk skriftligt såvel som mundtligt

Du har lyst til kundekontakt i en teknisk kontekst og trives med at yde support som både kan foregå over telefon, MS Teams møder og e-mail. Du formår at møde kunderne i øjenhøjde, forklare komplekse løsninger på en forståelig måde og sikre en positiv oplevelse – også når problemerne er udfordrende.

Som person er du drevet af nysgerrighed, arbejder struktureret og selvstændigt – og du trives med at skabe tillid og gode relationer- både med dine kollegaer og kunderne.

Hos TRUSTZONE får du

  • TRUSTZONEs succes er bygget på høj faglig kompetence og stort engagement
  • Vi arbejder i en flad og uformel struktur, hvor alle bliver hørt, og der bliver truffet hurtige og kvalificerede beslutninger
  • Vi holder til i et af Københavns fedeste åbne kontorer – med førsteparkets udsigt til vandet, en lækker kantine og fri adgang til sodavand, te og kaffe. Her bliver du forkælet i hverdagen og passet godt på – både med rammerne og stemningen.
  • Stort fokus på et sundt arbejdsmiljø med flere sociale arrangementer og fokus på i fællesskab at fejre vores succeser.

Kontakt

Så send din ansøgning og CV afsted i dag, vi indkalder løbende til samtale. Grundet sommerferien vil du ikke høre noget før uge 29-30. Men håber på en hurtig eksekvering af jobsamtaler og ansættelse herefter.

Har du spørgsmål til stillingen må du gerne række ud til Operations Manager, Jon Drejer Tittmann på jdt@trustzone.com (retur i uge 30 efter ferie). Læs mere om os her: Scandinavia’s largest SSL//PKI Provider – TRUSTZONE

Ansøgningsfrist: 31-07-2025

Save job