Kun­de­o­ri­en­te­ret og struk­tu­re­ret IT-for­ret­nings­ud­vik­ler


Brænder du for IT og forretningsudvikling? Bliv en del af Købstædernes Forsikring og vær med til at skabe digitale løsninger med værdi for både kunder og kolleger.

Vil du være med til at udvikle fremtidens forsikringsløsninger? Hos Købstædernes Forsikring er vi i fuld gang med en spændende vækstrejse – og vi har brug for dig, der brænder for at skabe værdi gennem IT og forretningsudvikling. Vi leder efter en struktureret og samarbejdsstærk kollega, der kan være med til at sikre, at vores digitale løsninger understøtter både kunderne og forretningen bedst muligt.

Hvad går jobbet ud på?

Som IT-forretningsudvikler bliver du bindeleddet mellem forretningen og IT. Du får en central rolle i udviklingen og vedligeholdelsen af vores forsikringssystemer og digitale platforme med fokus på kvalitet, struktur og kundeværdi.

Hvad bliver dine arbejdsopgaver?

Som Forretningsudvikler skal du være løsningsorienteret og tage ansvar for hele processen, fra afdækning af behovene til udarbejdelse af kravsspecifikationer og endelig til at beskrive user stories. Du vil være den primære kontaktperson for vores udviklingsteam. Herudover skal du:

  • Håndtere incidents og følge op på performance
  • Drive Change- og Release Management
  • Koordinere og sikre testforløb på vores kernesystem og online platform
  • Sparre med udviklere og bidrage til produktudvikling
  • Udarbejde AS-IS analyser og kravsspecifikationer
  • Yde 2. level support og sikre god dokumentation

Hvem er du?

Du er analytisk anlagt, nysgerrig og har en naturlig interesse for, hvordan teknologi kan skabe værdi. Du er opsøgende og trives i et miljø med mange interessenter og tager ansvar for at få tingene til at ske – uden at miste overblikket på hverken den korte eller lange bane. Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med forsikringssystemer og evt. produktudvikling i branchen
  • Har arbejdet med test-, Change- og Release Management
  • Har eventuelt kendskab til Microsoft Dynamics 365
  • Har arbejdet med analyser og procesbeskrivelser
  • Kan arbejde med flere interessenter og arbejder godt med definerede processer
  • Er en holdspiller, der gerne giver en kollega et nap med
  • Kommunikerer klart og præcist på dansk – både mundtligt og skriftligt.

Dit nye team

Vi tror på, at et godt samarbejde bygger på gensidig forståelse og respekt. Du bliver en del af et team, hvor faglighed og samarbejde går hånd i hånd, og hvor der også er plads til grin og gode stunder i hverdagen.

Jeg hedder Karina Lyck, og bliver din kommende leder. Jeg lægger stor vægt på engagement, nærvær og handlekraft – det vil du kunne mærke i min måde at lede på. Tillid er en grundsten for mig: tillid til dig, til teamet og til jeres faglighed. Sammen jagter vi de gode idéer og fører dem ud i livet, så vi skaber værdi og bidrager til Købstædernes Forsikrings fortsatte vækst. Jeg glæder mig til at møde dig og få dig med om bord.

Om Købstædernes Forsikring

Købstædernes Forsikring er Danmarks ældste forsikringsselskab. Lige siden selskabet blev oprettet i 1761, er vi lige så stille vokset os større og stærkere. I dag er vi Danmarks største kundeejede forsikringsselskab, der tilbyder forsikringer til både privat- og erhvervskunder. Vi fortsætter med at udvikle os med tiden og styrke vores plads på markedet. Vores mål er at levere de bedste produkter og services, og strategien er enkel: Vi gør forsikring ligetil for vores kunder.

Vi lægger vægt på engagement og nærvær og sætter stor pris på et godt fællesskab, der fremmer både forretningens og medarbejdernes udvikling. Vores kontor ligger på Christianshavn lige ved Københavns havn og metroen.

Er du nysgerrig?

Så tøv ikke med at række ud. Du er velkommen til at kontakte chef for IT & Forretningsudvikling Karina Lyck på mail: kal@kfforsikring.dk eller tlf.: 51755681. Der er ansøgningsfrist den 15. august, men vi holder samtaler løbende.


Købstædernes Forsikring - altid her for dig

Købstædernes Forsikring er der, når kunderne har brug for os. Det har vi været i over 260 år og frem til i dag, hvor vi er et af Danmarks største kundeejede forsikringsselskaber.

Vi har hjulpet mennesker og virksomheder videre efter en skade mange gange. Og vores lange erfaring er en fordel for vores partnere og kunder.

Med erfaring kommer en bedre forståelse af, hvordan vi forklarer det komplekse på en måde, der er letforståelig. Erfaring gør os bedre til at forstå og dække kundernes unikke behov. Og erfaring hjælper os til at forudse og forebygge de udfordringer, vores kunder kan støde på.

Vores drivkraft er at være ligetil. Lige til at få fat i. Lige til at forstå. Lige til at stole på.

Vi er der for at give vores kunder færre bekymringer og mere tryghed i dag og i fremtiden.

Gem job